| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: sandefjord
|
hei!
![]() jeg kjøpte min kornsnok den 02 februar, den har ikke spist noe siden.. jeg har prøvd å mate den to ganger men den vil rett å slett ikke ha, en kamerat kjøpte en samtidig med meg å den har spist 2 ganger siden lørdag jeg trur de er blitt matet med en form for kakkerlakker ellerno der vi kjøpte den, for min har noe hardt i magen som stikker litt opp ryggen dens som ikke vil ut eller flytte på seg (måtte jo plukke) den har vært sånn siden vi kjøpte den, å han selgern i sverige sa bare at den akkurat hadde spist.. noe jeg kan gjøre for å få snoken min til å kaste det opp, eller noe lignende? trenger litt hjelp her, har ikke hatt noen slange før skjønner dere... ![]() Kornsnoken er ca 45 cm, alder uvisst.. Setter stor pris på alle svar ![]() Ken
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
|
kakkerlakker er ikke den beste maten nei..musunger er tingen..(pinkys) kan hende den har fått i seg noe bunnsubstrat eller noe..du an også masere den forsiktig på magen til den spyr den opp..men bare som siste utvei..er ikke noe den vil sette pris på..
er den 45 cm er den vel ikke året gammel engang....håper du lykkes
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
jeg kjøpte pinkies av ekspeditøren, men de har vel ikke råd til å mate de 20 slangene de har i butikken med det tenker jeg.. takk, for svar.. skal prøve å masere den litt
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Alder: 25
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
har du fått ut det i magen? hvis ikke legg den i lungka vann. så skal det løse seg opp. det er haster litt hvis den har forstopning.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Takk Sharkie
har 3 bilder, men de vil ikke vises i galleriet etter jeg lastet dem opp men jeg skal gjøre ett tappert forsøk nå ![]() Skal prøve å legge den i lunket vann, gjorde det for noen dager siden også da bæsja den ut noe skall lignende saker som så ut som hodet på ett kryp![]() Den røde under er min, den beige er andreas86 sin ![]() God helg alle sammen
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Alder: 25
|
veldig veldig fin
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Den vil fortsatt ikke spise noe, hvor lenge kan den klare seg uten mat? den viser ingen interesse for maten, prøvd å dele opp pinkiene i mindre biter også
masasje funker ikke, funker heller ikke å legge den i lunket vann, å den biten som "sitter" fast trur jeg er for liten til å sitte fast egentlig.. den andre slangen som lever med min spiste for tredje gang i dag, veldig rart.. blir bekymret vet dere, hehe
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bergen
|
Har du latt den være i fred den første tiden?
Det kan jo hende den er litt stresset eller noe, vet du noe om kompissen din håndterte sin mye? Btw: hvem gir kakkerlakker til slanger? :S
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
|
kan jo være en barkbit som sitter fast? hvordan oppfører den seg ellers da i forhold til den andre?
Håper det går bra (:
|
![]() |
| Emner |
| forstoppelse, kornsnok, matnekt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Forstoppelse hos leos? | Soli | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 20 | 10-11-2008 20:10 |
| Forstoppelse hos leo? | Renor | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 23 | 16-10-2007 11:09 |
| Forstoppelse... | Jon83 | Skilpadder | 3 | 05-02-2006 21:42 |
| forstoppelse hos sjeggis..? | anarkist | Helse og sykdommer hos reptiler | 4 | 17-11-2005 13:48 |
| steppis med forstoppelse. | straymond | Helse og sykdommer hos reptiler | 2 | 19-09-2005 21:42 |