| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Vel, jeg får ikke svar på dette spørsmålet på nadre tråder så vi prøver her. Titta litt på aqvazoo og fant en sand som het calci sanf. den bestod av mineraler og calsium.
Har noen no erfaring med den? Kan jeg bruke den til leoparden geckoen min på 6 mnd? Det sto at den forhindrer forstoppelse se.... pls, må vite det, da jeg bestiller derifra i morra |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Jeg vet ikke om du kan bruke den til geckoen din. Men meg og mange andre har veldig dårlig erfaring med Aquazoo så jeg vil heller anbefale deg, hvis det blir aktuelt, og handle fra AquariusZoo.
AquaZoo har det med å ikke levere varer og ikke svare på epost. De kan også finne på å love ting over telefon som de ikke tar så nøye når det kommer til stykke. Ikke stol på dem om du får høre at: "Importøren har det ikke inne nå, vi får det snart inn." Om du velger å handle derifra anbefaler jeg deg i så fall og betale varene i oppkrav. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Betaler alltid i oppkrav
er bare dumt å betale ovet nett........ For ejg skal ha nytt terrarie nå straks, men det ser så himla kjipt ut med papp bunn, og kunst gress har ikke noen mulighet til å får råd til ever.... Så jeg syns den sanda virka fin... men vil jo ikke bruke den om geckoen min kan bli syk av den........
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
sånn kunstgress er jo ikke noe særlig dyrt??
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Aner ikke hvor jeg får tak idet... bor langt utti huttaheita.. dess ser det kult ut med sann
Men klart, vil jo det beste for dyret mitt! Derfor tenkte jeg på den calci sanden...
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| aqvazoo, calci, fra, sand |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Finkornet rød sand? | Androctonus | Terrarier | 5 | 08-09-2008 12:51 |
| sand-substitutt | straymond | Utstyr | 6 | 05-09-2008 13:53 |
| 0,1-0,7 mm sand fra biltema? | Sistine | Øgler | 3 | 18-09-2007 19:43 |
| sand til leos | Chibi | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 11 | 07-04-2007 16:00 |
| sand | myraas | Terrarier | 3 | 22-05-2005 22:17 |