"

Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 28-11-2015, 00:20   #1
Junior Member

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 8
Standard Reptiler i sverige

Hei

Er det noen dyrebutikker i Sverige (strømstad-ish eller i den enden av landet i alle fall) hvor vi kan kikke etter skjeggagam?

Lurer også på om det er vanlig å selge voksne skjeggagamer eller om de som regel er små? Er på utkikk etter voksne.
reptiliz er offline   Svar med sitat
Gammel 28-11-2015, 11:21   #2
Reptilfreak

Medlem siden: Mar 2012
Sted: Bohuslän, Sverige/ Oslo, Norge.
Alder: 27
Meldinger: 159
Standard

Nja, det finnes, i så tilfelle, 2 dyrebutikker av interesse i det område, 1 i Nordby og 1 i Strømstad, den i Strømstad heter Vacker Tass og operer med bestillingslister, hvis j ikke husker feil, de har desverre gitt opp på det meste når det gjelder reptil (av ulike årsaker) men skal fortsatt ha bestillingslister. Når det gjelder den på Nordby så har den reptiler, men ikke et veldig sortiment hvis j husker riktig (og sist gang j var der, hadde de ikke skjeggagam)

Så mitt forslag er at du/dere ringer ned til Vacker Tass i Strømstad, og spør om de kan ordne med no.
Gammel 28-11-2015, 13:37   #3
Reptilfreak

Medlem siden: Aug 2013
Alder: 40
Meldinger: 56
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av reptiliz Vis post
Hei

Er det noen dyrebutikker i Sverige (strømstad-ish eller i den enden av landet i alle fall) hvor vi kan kikke etter skjeggagam?

Lurer også på om det er vanlig å selge voksne skjeggagamer eller om de som regel er små? Er på utkikk etter voksne.
Om du reiser litt lengre nord, så mener jeg dem har en liten en på Dyregod i Töcksfors. Det er jo i hovedsak små dem selger.
kosinuss er offline   Svar med sitat
Gammel 28-11-2015, 20:33   #4
Junior Member

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 8
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Puff adder 91 Vis post
Nja, det finnes, i så tilfelle, 2 dyrebutikker av interesse i det område, 1 i Nordby og 1 i Strømstad, den i Strømstad heter Vacker Tass og operer med bestillingslister, hvis j ikke husker feil, de har desverre gitt opp på det meste når det gjelder reptil (av ulike årsaker) men skal fortsatt ha bestillingslister. Når det gjelder den på Nordby så har den reptiler, men ikke et veldig sortiment hvis j husker riktig (og sist gang j var der, hadde de ikke skjeggagam)

Så mitt forslag er at du/dere ringer ned til Vacker Tass i Strømstad, og spør om de kan ordne med no.
Tusen takk! Har faktisk klart å google meg frem til vacker tass og kontaktet de på melding på facebook og mail allerede Skal kontakte Nordby og høre også.

Sitat:
Opprinnelig postet av kosinuss Vis post
Om du reiser litt lengre nord, så mener jeg dem har en liten en på Dyregod i Töcksfors. Det er jo i hovedsak små dem selger.

Jeg har kontaktet disse via facebook. Ja, jeg fikk googlet meg frem til endel, faktisk, hehe. Meldingen har de sett på torsdag men ikke svart på.. Takk for tips da Kan gi beskjed hvor jeg får napp, eventuelt.
reptiliz er offline   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Dyrebutikker i sverige? kitiket Reptiler 3 20-08-2014 18:52
Sverige?? P1eR Utstyr 7 18-06-2013 19:27
ang sverige madsarn89 Småprat 4 23-12-2009 15:37
Ny messe i Sverige reibrus Messer og utstillinger 1 03-11-2009 23:38
Reptiler i sverige ? HÃ¥vard Øgler 4 13-09-2009 18:30

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 19:01.