| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Heisann, tenkte jeg skulle bli litt mer aktiv på youtube igjen og har begynt å legge ut noen nye videoer. Her er det selvfølgelig ingen tvang å se på, men for de som er interesserte i litt forskjellige dyr kan det etter hvert kanskje bli noe verdt å se på.
Dette kommer for det meste til å omhandle mine egne dyr, men kanskje noe annet også. Vis det er noen dyr dere vil ha bedre videoer av eller har noe som helst på hjertet å si, så er det bare å spytte ut. Subscribe gjerne på youtube, da jeg regner ikke med å poste alle videoer her. Hognose/Tryne snok " title="Hognose - YouTube" target="_blank">Hognose - YouTube Dverg varan " title="Dverg varaner - YouTube" target="_blank">Dverg varaner - YouTube Sandboa (morphen jeg har fått frem) " title="Caramel sandboa - YouTube" target="_blank">Caramel sandboa - YouTube Konge boa " title="Boa constrictor - YouTube" target="_blank">Boa constrictor - YouTube Konge python morpher " title="Kongepython morpher - YouTube" target="_blank">Kongepython morpher - YouTube
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Den blir nok ikke så mye større, han er størst i trioen også. Vet ikke helt hvor gamle dem er riktignok. Det finnes noen individer som har blitt 70 cm, men vanligvis stopper de på rundt 50(han er rundt 50).
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: oslo
Alder: 15
|
flotte dyr og en fin samling!
![]() mens jeg så på de ballpytonmprphene så kom jeg på at hvis man parret en Mojave med en Lesser så kunne den blitt ekstremt fin ![]() bare en tanke, jeg har null peiling på parring av slanger, men jeg tenkte den kunne blitt veldig fin
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Hehe joda, parrer man mojave med lesser får man lucy'er. Helt hvite slanger
desverre er ikke lesseren stor nok til å bli avlet på før om tidligst neste sessong. Så i år blir det kun ei normal hue jeg kommer til å sette noen av hannene på. Dog er jeg usikker på hva jeg helst vil lage, har en del fremtidige pinstripe prosjekter. Men dog virker det som det er lite pinstripe i Norge, mens mojave er det mange av nå.. Kult om noen kommer med innspill til hva man eventuelt ønsker.. Jeg holder en knapp på pinstripen.Mulig vi kommer med et annet kull også, men det vet vi ikke sikkert enda..
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: oslo
Alder: 15
|
Sitat:
![]() det kunne blitt en kul morph
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
|
Må innrømme at jeg er noe forvirret; er lucy forkortelsen av leucistic?
Ellers tror jeg at jeg ville droppet rene mojaver, tror det ble ganske mettet av det nå i sommer... Pinstripe derimot tror jeg er noe du kan satse på, for de er ikke ofte å se til salgs her til lands ![]() Fin pewter forresten! Skulle gjerne hatt en slik selv
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Som sagt. lesseren er alt for liten til å bli avlet på enda, og å parre en hann pinstripe med en hann mojave går rimelig dårlig. Har planene klare for hva pinstripen skal brukes på til neste år, sånn som jeg igrunn har de andre planene klare.
Stemmer at lucy er forkortelse for leucustic. Men nå begynner jo mange av lucyene å få forskjellige navn ut i fra hvilke morpher de stammer fra.
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
|
Jeg nevnte ikke noe om avel på lesseren din
![]() Du nevnte du hadde en normal hunne klar, hvorfor ikke sette pinstripen din på den normale? Det var det jeg mente
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Biltema luftfukter på youtube | Reptilicious | Terrarier | 9 | 24-01-2011 15:28 |
| Kaiman "kjæledyr".. Youtube.. | Freddy90 | Filmsnutter | 2 | 26-02-2010 11:08 |
| Youtube | evak | Generelt om reptiler | 1 | 13-07-2009 18:58 |
| YouTube! | Gibbs | Småprat | 5 | 27-02-2009 16:46 |
| YouTube filmer | Viridovipera | De "ekstra" eksotiske herptilene | 3 | 16-06-2008 20:26 |