| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Østfold
Alder: 18
|
Tenkte å poste over tid hva av dyr jeg har.
Alle KP, bare å gjette morph ![]() Viperboa ![]() Boa.C ![]() Leopardgecko Normal ![]() Enigma ![]() Blizzard ![]() Tigern ![]() Er noe mer greier. Sorry for dårlig mobilbilder
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Buskerud
|
2 normale, 2 spider og 2 pastel ?
Og en jeg ikke aner ![]() Kun vill gjetting etter hva jeg husker fra bilder jeg har sett
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 19
|
Aah, utrolig flott den tigern e.repti
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Ho er pen ja
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 19
|
Ho er pen ja
[/QUOTE]Hehe, jeg kommer en dag og hilser på
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
|
Hvordan er forresten enigmaen din?
De har jo tendenser til og bli litt skrullete i topplokket.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Helt normal, unntatt når det kommer til mat. Da går hode overalt. Og hvis det er en gekko i nærheten så får ho kanskje tak i den enn maten. Hvis jeg holder maten foran ho, kan hode fyke til venstre etc.
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Forhåpentligvis blir h*n ikke like ille som disse her; Ser at RF må jobbe noe med at det kommer opp 2 videoeer, uansett hva. Utrolig irriterende. Det er hvertfall først en video av en som har sterke balanseproblemer, deretter en som lider av circling og en nyfødt enigma, som er det verste tilfellet jeg har sett. Gjør alt den kan for og ta halen sin. Ikke rettet mot deg altså, men syns det blir feil og fortsette oppdrett på ett så dårlig gen. De er dog ekstremt fine, men fortsatt! " title="Enigma leopard gecko with balance disorder - YouTube" target="_blank">Enigma leopard gecko with balance disorder - YouTube " title="Bell albino enigma with the enigma disorder / Bell albino enigma con el sÃndome enigma - YouTube" target="_blank">Bell albino enigma with the enigma disorder / Bell albino enigma con el sÃndome enigma - YouTube " title="Enigma Leopard Gecko - Issues Pt 2 - YouTube" target="_blank">Enigma Leopard Gecko - Issues Pt 2 - YouTube Forresten ekstreeemt fine KP'er du har!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
|
De enigmaene som er linket til burde nesten vært avlivet.. Kan da umulig være noe godt for dem, spesielt om det er ikke er bedring i det.
Jeg ser også ut til å ha en enigma, men heldigvis har hun ingen defekter, annet enn en kjeve som er litt "ekstra" ut på siden, men det er en skade som kunne kommet på andre morpher og. Jeg kunne tenke meg å se mer bilder av blizzarden din, synes de er rålekre ![]() Ellers fine kp'er, du har en del jeg kunne tenke meg, hehe
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Men for min del syns jeg det er useriøs og skulle avle på ett gen det faktisk er lite positivt med, i forhold til den lange listen med negatie sider. ..nok offtopic, la tråden handle om dyrene til e.repti!
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|