| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: pluto
|
Hi. fins det et annet sted med billigere porto _ . 500kr fra america er vilt >P hheeh
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Hva er du ute etter? Dyrene der skal man, som du sikkert vet nå, IKKE sende i posten. Er det mat du er ute etter, bøker, utstyr? Tror folk lettere kan hjelpe deg med gode sider dersom du sier hva du er ute etter
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Ikke dyr lile venn Har grenser for hva som er dyreplageri det er mat å ting til crested Helst mat Har handla der før. Men kunne tenkt meg et sted med billigere porto ca 500kr er lit mye føler jeg men sånn er det sikkert over alt fra utlandet til Norge |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Spar deg. Prøver å hjelpe deg. Noen andre gidder kanskje om du ikke forsøker å rakke ned på dem og..
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Hva i alle verden er du skal ha derifra når det blir så mye i porto - har handla både bøker og mat derifra, men aldri har portoen blitt noe høyrere enn at det har vært helt fint levelig..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
mat. å en Egg Incubation å små ting. ble ca 900kr pluss porto 500. har ikke bestilt ennå.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Har også bestilt deb eggboksen, inkl en del mat - frakten ble ikke 500 kroner - maks ett par hundrelapper.
Uansett er det MYE, MYE og MYE billigere enn å bestille den latterlig lille boksen med Crested-diet de selger i dyrebutikkene til 150-200 kroner (det er vel minst 10 ganger så mye for for pengene fra Pangea)
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
det er sant. lille boksen koster , den er dyr. marka den.
Dette her bestiller jeg nå., Vermiculite 4 Quarts Starter Pack 1 (1/2lb Base + Two 1/4lb Flavors) Pangea Magnetic Mushroom Ledge Cup Holder Zoo Med Reptile Egg Incubator det ble $99 hvis man ganger det med 5,47 blir det 541. . åssen du fikk det billigere vet ikke jeg. har ikke trykt send ennå. ville bare se hva dere sier først |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Også må du jo regne toll og da.. Når det kommer over grensa..
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|