| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Tidligere i sommer så dro jeg, Xull og en kompis (WhiteLotus på forumet) ut på en roadtrip og endte i Den Lille Dyrehage. Utrolig koselig park, flott laget og stort potensiale for å utvikle seg positivt!
Parken er gjennomført, og selv utenfor burene så er det litt jungelstemning. ![]() ![]() Kongepyton terrariet ![]() Hvilket hadde jæskla mange kongepytons i, ![]() Trelevende kongepyton, til og med! ![]() Hilse på! ![]() ![]() ![]() Terrarium med vanndel under.. (ikke bilde av vanndelen, da.) ![]() Og i det bodde blant annet denne karen, en vannagam, ![]() Og denne snåle skilpadda, ![]() ![]() Her bodde det liksom noe frosk, men vi fant dem ikke.. ![]() Kornsnok ![]() Kaiman-dammen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kongeboa terrariet ![]() ![]() ![]() Hog Island Boa, antar jeg?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Argentisk sort-hvit tegu, Dodraugen!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Indokinesisk rottesnok ![]() ![]() Teppepyton ![]() ![]() ![]() Tigerpyton bebis ![]() Nettpyton bebis ![]() ![]() En ikke fullt så liten "bebis". ![]() ![]() En jæskla svær båndvaran. ![]() ![]() ![]() ![]() Kata -lemurer hadde de også, og de sov ikke kun hele tiden vi var der. Men dessverre er gitter svært uvennlig med kameraer, så ble ingen fine bilder av dem... ![]() Men kule - DET er de! ![]() Må flire av denne basilisken som sitter i fuglekassa. ![]() Dette er en artig kar. Krageagam. ![]() ![]() Leopardgekko ![]() En siriss som henger i for dear life!!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Yemen-kameleon
![]() ![]() Dvergsilkeape ![]() Grønn iguan ![]() Gila-monster ![]() Skjeggagam ![]() ![]() Klippevaran (??), Varanus albularis ![]() ![]() Anaconda ![]() ![]() Silkeape og grønn iguan ![]() ![]() Blå trevaran ![]() ![]() Utearealet inneholdt blant annet surikater! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oteren Lucky! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Nok en flott bildetråd fra CamStatic!
Parken ser jo svært så severdig ut må jeg si. Spennende! Liker bildetråder! Takk skal du ha
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Flotte bilder cam, likte spesielt varnaus macraei'ene! Det virker jo som om de har et ganske godt spekter av dyr, men synes terrariene så ganske kjedelige og lettvindt ut til å være en dyrepark...
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Har noen bilder dra denne parken jeg også - skal se om jeg ikke får lagt dem ut i denne tråden. Slik at bilder fra samme park kan bli samlet i en tråd ?
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Takker alle sammen!
![]() Ja, Thor, er bare å kjøre på i slike tråder som dette her.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2009
Alder: 17
Meldinger: 38
|
kult og fine bilder
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
Her var det mye kjent
![]() Men det ser jo veldig bra ut der da ![]() Mange fine bilder oxo, jeg må få tatt meg en tur snart. Har jo fri enrè |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Den lille Dyrehage | allan | Media | 31 | 04-09-2010 12:30 |
| Devilizer's lille dyrehage! | Devilizer | Mine virvelløse dyr | 61 | 22-01-2010 17:39 |
| Dyrehage i Bergen | Øyvind | Media | 8 | 08-10-2008 00:45 |
| Familien`s dyrehage ! | prøvekanin | Medlemmene | 13 | 02-08-2008 22:57 |
| bilder av terrariet til min lille A. Seemanni | Spaniolen | Terrarier | 9 | 06-04-2007 22:24 |