| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
Jeg pusler litt med å få en enkel facebook side opp med bilder av dyrene på positivlisten og litt innfo rundt reptilsaken og de artene det gjelder.
Jeg trenger selvsakt hjelp og i første omgang trenger jeg bilder av de aktuelle artene, jeg mistet mange av mine bilder sist pc klikka. Og som dere veit har jeg ikke mulighet til å ta nye... er det noen her som vil stille sine bilder av de aktuelle artene til disposisjon? Jeg trenger fine bilder av dyrene enten med nøytral bakgrunn eller i flotte terras så ingen kan kritisere bildene i etterkant. Jeg trenger også bilder av flotte terrarier. Reptiler i Norge? | Facebook Mvh Erik |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Så klart, jeg har haugevis av bilder som kan brukes, bare det ikke linkes til min Facebook.
(så klart) Hvis du vil, kan jeg sende deg en PM med de fineste bildene jeg har av arter som står på positivlisten.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Jeg må nok linke til sidene dine også da det er så mye flott der! Og til andre som sender\gir meg tilgang til bilder- jeg kan lite eller ingenting om mange av artene så om dere legger ved latinske navnet hadde det vert flott
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Da er det 300+ som liker Reptiler i Norge? | Facebook Det er jeg veldig fornøyd med, det stiger jevnt å trutt
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Da er det sendt 1225 invitasjoner fra min profil
![]() Her er den beryktede java linken til dere som vil gi 1 minutt av PC livet til en god sak ![]() javascript:elms=document.getElementById('friends') .getElementsByTagName('li');for(var fid in elms){if(typeof elms[fid] === 'object'){fs.click(elms[fid]);}} Til dere som ikke har brukt denne før: 1. Ctrl-C (kopier) linken. 2. Trykk på "Foreslå for venner" på Facebook. 3. Ctrl-V (lim inn) linken på adresse linja. 4. Trykk "Enter" 5. Send invitasjoner
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Da er det 500+ som er med
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| 150000 reptiler i Norge? | Lailande | Media | 22 | 31-10-2009 01:05 |
| Reptiler i norge. | Downfall | Slanger, øgler og skilpadder | 1 | 05-09-2009 22:29 |
| Hold av reptiler i Norge | sveinjo | Lover og regler | 9 | 24-04-2009 21:18 |
| Reptiler i Norge | Christoffer | Småprat | 7 | 22-09-2008 00:16 |
| Aftenbladet: Over 100.000 reptiler i Norge | Chixz | Media | 7 | 08-09-2007 23:29 |