| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack (2) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det var vel det
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
NICE!
Var flere godsaker der jeg kunne tenkt meg.. *sukk* Hva endte du opp med da?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
Genialt, bra det var noen som holdt hode kaldt og tok skikkelige bilder! Takketakk!
|
|
|
#4 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Sitat:
Når en ikke skal handle noe må en jo ha noen minner.. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
Stakkars lille skjeggagam; "Suitable for use in microwave"
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Fine bilder Evak
![]() Ja jeg glemte jo kamera, og glemte at Iggemamma hadde med sitt... Var ikke så imponert over messen egentlig. Synes den i kungalv var bedre... Men fikk da brukt noen penger, og fikk skravlet med kjentfolk
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Sitat:
Messa var ikke alt for stor, men det er ikke ofte jeg for se så mye rart og smått så det var verdt turen. Nå kjenner ikke jeg så mange av de som var der men traff jo på deg og så alfaromeogirl rusle rundt der
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Synes utvalget av dyr var meget bra, spesielt til og være en "liten" messe.....
Tror nesten det var bedre enn Expo-syd har vært di siste årene....
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Sitat:
Men det krydde jo av leoser, crested og sjeggiser der. Noen andre dyr var det jo også, men jeg var likevel ikke imponert. Hadde ventet bedre utvalg i planter og insekter også. Og hadde jeg ikke bestilt fordyr, så var det jo ingen som solgte det der heller... Så takk og lov at jeg hadde gjort det. Men som jeg sa så var det jo en koselig tur
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
Japp... enig med begge. Det var mye av det vante, og sånn blir det jo, men også endel overraskende innslag, noe en liten messe faktisk kan være fullstendig fri for.
Mye grønne anoler, og jeg klarte å la være å kjøpe en eneste en. Yay... (bra det ikke sto tomt tropebur hjemme) (jada, anoler er kanskje litt dølle, men jeg har en anolegreie, eller for å sitere are; det er ikke messe for meg hvis ikke jeg kjøper anole) Men som Lailande sa... småterras burde noen klare å ha. Og jeg FATTER ikke hvordan det går an å selge dyr, og ikke ta med startpakke med mat. Graverende med frosk synes jeg, og alle som driver med egenoppdrett burde selge med matpakke. (greit nok, skjønner at ikke storselgerene av masse dyr klarer tenke slik, men... hellan, enkle ekstra penger spør du meg, og dyrevernsmessig essensiellt. ) Vi var TIDLIG ute, og lokalet var støvsuget for bananfluer på null nix, og annen mat var det jammen ikke mye av heller. Stusselig. Men summa summarum var det ikke ille, og man fikk brukt pengene man hadde satt som grense der, at man kom hjem med penger skyldes bare den uhyggelig raskt forbikjørte avkjøringen på Nordby. Grem.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/reptiler/15412-bilder-fra-messen-3-7-a.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Repti.net / Reptile forum / Bilder fra messen 3/7 | Post #0 | Refback | 03-07-2010 21:35 | |
| Repti.net / Reptile forum / Bilder fra messen 3/7 | Post #0 | Refback | 03-07-2010 21:35 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| E.I Messen den 29. | Christoffer | Messer og utstillinger | 4 | 28-07-2009 16:29 |
| E.I.-MESSEN | marcel | Messer og utstillinger | 53 | 05-06-2008 02:58 |
| Roskilde messen 2008. | _Nagash_ | Reisebrev | 3 | 21-04-2008 16:08 |
| Malmø messen | telia | Messer og utstillinger | 28 | 29-10-2007 15:00 |