"
Gammel 24-05-2010, 11:54   #1
Reptilfreak

Kraissy144 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
Meldinger: 500
Standard Hoggorm på ungdomskolen!

I går var det virkelig en gledens dag! Jeg har en kompis, som har en tante som er fotograf "lærling" kan du si. Student passer kanskje bedre I hvertfall, på en eller annen måte hadde hun fått vite om meg, at jeg var utrolig glad i Hoggormer og sånn, og hun lurte på om jeg ville være med henne og 4 andre fotografer på Hoggormjakt, blant dem finner vi Roger Brendhagen, dersom noen kjenner til ham? Dette skjedde på lørdagen. Jeg hadde jo selvfølgelig utrolig lyst til det, men da søndagen kom hørte jeg ingenting

Men det stoppet ikke meg. Jeg har et steinrøys, ca 1 mil fra hvor jeg bor, hvor jeg har sett firfisler, stålormer og hoggormer. Her reiste jeg ut, og da fant jeg et prakt eksemplar av en Hoggorm. Ikke at den var den største jeg noen gang har sett, men var vell om lag 70-75 cm. Det var en frisk og veldig rask hun. Feit og fin. Dette er øyemål, men skal komme tilbake med orndlige mål senere

Jeg har alltid med meg forskjellige plastikk beholdere, i tilfelle jeg finner hoggormer. Jeg er en av de som hater at hoggormen blir satt i dårlig lys, og i fjor var jeg og underviste på ungdomskolen hjemme, hvor jeg hadde med meg en Hoggorm. Dette kom jo i lokalavisen og alt, og jeg fikk orndlig gode tilbakemeldinger på at dette var bra. Dette skal jeg gjøre igjen nå på fredag (Btw, hoggormen bor nå i et fint terra, med alt den trenger. Den skal slippes etter jeg har undervist på skolen )

Men hvertfall, jeg kjørte da ut til disse ivrige fotografene som lette seg halvt i hjel etter hoggormer. Roger Brendhagen holder på å skrive bok om Hoggormer, og derfor trenger han masse bilder! Så jeg kom bort med den, og de fikk alle tatt orndlig masse kule bilder. Det kuleste er at jeg kanskje kommer til å få navnet mitt i denne boka En liten sånn "Takk"

Fant også en stor og fin stålorm. Øyemål, ca 40 cm lang hun.
Kommer med bilder senere av både Hoggormen og Stålormen

Kristoffer

Sist endret av Kraissy144; 24-05-2010 kl 12:26. Begrunnelse: Skrivefeil
Kraissy144 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Stengt tråd

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hoggorm - Faktatekst Jabbe Generell Info om herptiler og Virvelløse dyr 3 22-02-2011 21:51
Vipera Berus(Hoggorm) parahybana_freak Andre slanger 10 11-04-2010 22:17
Er hoggorm tiden over nå? DevilDoll Helse og sykdommer hos reptiler 14 02-09-2008 21:36
hoggorm i Bergen? mats123 Helse og sykdommer hos reptiler 21 24-10-2006 12:19

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 07:20.