| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Er to ting jeg undrer på..
1: Om man setter to terrarier ved siden av hverandre, f eks et med min kongeboa og et med min lille kornsnok. Er det da nødvendig med en slags plate imellom så de ikke kan se hverandre? Ser for meg at kornsnoken kanskje blir stressa av å se den store slangen? 2: Hvordan er det å sette to konsnoker sammen med veldig størrelses forskjell? Blir den minste stressa? I værste fall spist eller skadet? Har ingen planer om å gjøre noe av det overnevnte nå, men er nysgjerrig på å finne ut om dette går, for evt framtidige prosjekter..
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
|
1: Du trenger ikke noen plate i mellom.
2: Kan ble et problem vist det er veldig stor forskjell. Hvor store er de?
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Og kom da til å fundere på OM jeg hadde kjøpt den. Kunne den da gått med min lille..
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
|
Forskjellen høres jo ganske stor ut og personlig tror jeg at jeg hadde ventet til forskjellen hadde jevnet seg ut litt. Kornsnokene er i utgangspunktet ikke kannibaler så det burde gå fint men har hørt om episoder der det ikke gikk bra også. Men dersom du har litt størrelse på terrariet og forer den største før du setter dem sammen så går det sikkert fint.
Så konklusjonen min blir: Tror det går fint men personlig hadde jeg ventet litt.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Okay, var vel egentlig den samme konklusjonen jeg hadde kommet til selv også, men greit å høre andre sine meninger i tillegg
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| noen spørsmål angåne hold av pilgiftfrosk | david gabrielsen | Frosker | 26 | 31-01-2010 08:20 |
| Hold av ørkenskorpioner. | Androctonus | Skorpioner | 2 | 11-03-2009 12:52 |
| Privat hold av gift slanger | Viridovipera | Lover og regler | 85 | 26-01-2009 12:14 |
| Noen spørsmål ang. hold av g. rosea | Sturla | Taranteller | 36 | 24-11-2007 21:26 |