| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: oslo
|
Grønn iguan
Leiter etter en grønn iguan hun, helst nylig klekket hvis noen driver med oppdrett. Har nettopp mistet min 3år gamle iguana, hun er dypt savnet. hu hadde en liten åpning i terrariet for å kunne gjøre fra seg på badet..meget renslig av seg, og vandret ellers fritt i leiligheten etter eget ønske, grunnet oppussing har hun klart å forsvinne ned i en delvis tildekt ventilasjonssjakt og ut. Jeg har nå et tomt terrarie stående, bygget med rette forhold for en voksen ig. Inlagd av Sindre Jakobi (malus) Region Oslo / Oslo Som en stolt "iggemamma" kjenner jeg at jeg blir ufattelig provosert av dette. Man mister ikke en stor igg, og man skriver det ihvertfall ikke i annonsen sin. Jeg håper i det lengste det er et forumtroll. Men det stikker i hjerterota når jeg tenker på det... ![]() Hva synes dere andre? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Tønsberg ;)
|
sånt iriterer meg
håper den personen ikke får kjøpt igge
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Det plager meg at det er kaldt, at hun sikkert har frosset ihjel. Det er kjipt. Regner med at man ikke hadde solgt en hund til en som sa at den "mistet" den forrige. Her vitner det også om lite kompetanse i tilegg da han spør etter en nyklekket jente. Man ser da vitterlig ikke kjønn når de er bebiser. Argggghh...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Syns det er bedre at vedkommende skriver det slik det er i annonsen enn å la være.. Vedkommende spiller ihvertfall med åpene kort. En evt. selger vil på den måten slippe å få en ubehagelig overraskelse senere.
Forøvrig er det flere lange diskusjoner om annonsene på repti: Repti.net / Reptile forum / Hva f. Tenker dere på? http://www.repti.net/repti2/index.ph...=46678&ID2=120 Sist endret av Frogger; 06-10-2009 kl 13:27. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Har lest den tråden, den var det ikke så mye i. Jeg ville starte en på den siden jeg bruker mest(reptilfreaks)
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
|
Det er kjempe trist når sånt som dette skjer.
Jeg skrur hodet av hvis det er noen avlere som selger en iguana til det menneske der. Det virker som hun har lite erfaring (selv etter 3 år med en) og annonsen skriker ansvarsløs i alle mulige retninger.. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Annonse på finn.no | sofokles | Generelt om reptiler | 28 | 30-04-2009 20:33 |
| Kjøp og Salgserfaringer i den nye annonse modulen. | Frogger | INFORMASJON | 0 | 10-10-2008 00:08 |
| Hvordan legge ut annonse? | opptattone | Hjelp! | 1 | 13-04-2008 20:32 |