| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: pluto
|
hey. noen som vet om noen bra butikker i gøteborg der de selger terrarium??
SKA innom gøteborg. så hvorfor ikke se litt ekstra der Noen som vet ? eller noe bra dyrebutikker ? Mvh A. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Du må jo ta turen innom zoo parken da
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Nice
husker du adr de? stort der??
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
glem det. jeg fant adr på goggle
Kanskej jeg ska ta en tur Ska også på liseberg :9 Må jo prøve litt forskjellige ting når man er et sted man ikke er ofte
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
lå litt langt unna gøteborg
så jeg tviler jeg får besøkt Zoo parken. nesten gang
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Hmm
ligger mitten av strømstad å gøteborg. jeg bor i telemark. tar båten over fra sandefjord til strømstad kanskej det funker alikavell må se om jeg får tid. Vet ike om dama vil det heh Ska jo til liseberg å se litt rundt i byen osv. får godsnakke litt md hun takk for info HVis jeg fant riktig sted da. søkte på goggle map. Nordens - Google Maps |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
ser ut som jeg liker å skrive her
kommer alltid på noe mer p skrive neste gang får jeg sitte å tenke litt det jeg skulle si var. jeg trodde zoo parken var Nordens Ark Ser ut som dt er mer å se på Zoo parken enn N.ark men sidn det er i samme kjøreretning. kanskej jeg får se litt der å . tilbake veien Er det sverige eller danmark de har løveparken? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
|
Hvis du skal til Gøteborg og liseberg må du jo ta turen innom Universeum. der har de alt mulig rart som Grønne anacondaer, Cuviers kaimaner, Grønn mamba, Gila øgler samt et stort utvalg giftormer de har ogsa masse forskjellige froske og padde arter og en råflott saltvannsa avdeling med fisk fra hele verden.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Skal man kjøre strekningen mellom Strømstad og Gøteborg så burde turen innom Nordens Ark være obligatorisk !!
![]() Ett av de bedre bildene jeg fikk på en tur i parken i sommer - i øs, pøsende regnvær
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Anakondan fra Universeum (Gøteborg) | leo77 | Andre slanger | 1 | 18-11-2008 14:27 |
| Finnes det noe gøy i Gøteborg? | Psiv | Småprat | 5 | 08-06-2007 13:39 |