| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: By gutt;)
|
Skal til sverige å kjøpe kornsnok i morgen.
![]() Hva er den beste måten å ikke bli tatt på.. Det ser ut som vi kjører bort å tar båt hjem. Ikke jeg som bestemer det hade det vært opp til meg hadde det blitt motsatt Åssen kan jeg frakte slangen ifra båten å forbi tolla best a? Burte jeg gå i lan med bare slangen ? ( I en pose med den boksen jeg kjøper den i ) Lurte på å sitte i bilen å ha den i jake lomma med glidelås. (Stor vinter jake) Noen som har noen ider eller? Håper ikke jeg blir tatt blitt stopet en gang før da sjeka de det meste uten om lommene (Skal kjøpe et lite terra oxo kan jo hende de blir misteksome å ser nøye) ??
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Tønsberg ;)
|
hei. de gangene jeg har vert å handla slanger i sverige så har jeg hat den på meg i en stor indre lomme eller no sont og det har godt bra . men husk å ta duen ut fra lommen ret etter tollerene.
![]() kommer jo litt an på stølesen på slangen å da lykke til. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
av boksen får den boksen er vel 10x20x20 eller noe har jeg hørt. Har du blit stoppet med den der før a? (slangen) Seff tar den rett ut igjen snakk om 3 min max. Vet ikke hvor stor den er jeg håper på under 40cm ![]() Første gang jeg skal i en dyrebutikk i sverige nå ![]() Gleder meg..
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Tønsberg ;)
|
har aldri bltt tatt før så det skal vel gå bra. du får ikke en boks i dyrebutikk som regel får du et putetrekk!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Er det ikke litt unødvendig å ta sjansen på å eventuellt bli stoppet i tollen når du får plenti med kornsnoker i mange forskjellige morpher i Norge?
Kjøper du av en norsk seriøs oppdretter er du jo også "garantert" et sundt og friskt dyr, noe du ikke er fra dyrebutikk.
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Sitat:
Men er greit å dra til sverige å handle dyr, men hvorfor i butikk? Som regel er dyra dyrere, du vet som regel ikke hva du får (om dyret er friskt.) Og de som jobber der har som regel veldig lite de skulle ha sagt (forsåvidt så vet du vel hva du selv skal hente deg?) De dyrebutikkene jeg har vært på over grensa har vært stolte av at de selger dyr til norske folk, uansett om de blir stoppa eller ikke. De tar det sikkert ikke så seriøst om en slange eller en øgle skulle miste livet så lenge de tente sine kroner på det virker det som. (min erfaring) Ville satset på å funnet en norsk selger jeg, kortere tur, og 95% sikkrere!
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Ingen som har den slangen jeg vil ha her i norge Har vært på repi.net i over 1 månde jeg, ingen som har den..
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Sitat:
Og kornsnoker (om det var det du skulle ha deg) kryr det av i Norge, så om man venter pittelitt lenger så finner man som regel det man vil ha her i Norge også
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| På tv i morgen..... | telia | Småprat | 8 | 28-02-2008 22:03 |
| 720L annkommet! i morgen skjeggis! :D | Androctonus | Terrarier | 18 | 26-07-2007 11:35 |
| Sverige?? | P1eR | Utstyr | 2 | 08-06-2006 19:44 |
| Morgen dagen | mats123 | Agamer | 26 | 24-05-2006 21:12 |
| globus2 på TV2 i morgen | mats123 | Medlemmene | 3 | 18-05-2005 12:55 |