| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østlandet
Alder: 25
|
Sitat:
Hva sier sjefen din til at du har/skal ha sånn type dyr? (Hvis ikke du er sjefen da For jeg har hørt at noen steder er det oppsigelsesgrunn å ha reptiler selv:s Så jeg er litt usikker på om jeg skal nevne noe i det hele tatt ![]() Tråden splittet fra Skjeggagaminfo? -Frogger- Sist endret av Frogger; 07-12-2008 kl 21:00. Begrunnelse: Splittet fra annen tråd |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Så sant man ikke står i ansettelses kontrakten at man ikke kan ha ulovlige dyr som reptiler kan man egentlig ikke bli sparket på slikt grunnlag.
Personlig mener jeg at man er en resurs for butikken da man kan gi bedre og mer presis hjelp til evt. kunder som kommer innom og trenger hjelp. Driver man selv dyrebutikk og blir tatt med reptiler er konsekvensene mer allvorlige hvor I værste fall mister man retten til å drive dyrebutikk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Heisann!
Jeg har jobbet i dyrebutikk i over et år og har reptiler. Det har aldri vært noe problem, og alle de jeg jobber med inkludert sjefer finner det svært fascinerende, og ser som Frogger sier på det som en ekstra ressurs.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Oki
![]() Det hadde jo blitt litt lettere hvis sjefen min hadde visst det liksom.. litt lettere å bestille det jeg trenger
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
|
Sjefene mine vet at jeg har reptiler og de synes det er kjempekult. Har blitt spurt om å lage et terrarium til å ha stående i butikken også. Hvis folkene er til å stole på, så bør det ikke være noe problem.
Antoine |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
han sjefen min er litt interessert i reptiler selv, så jeg skal ymte frempå om det i mårra.
Regner med at det går bra
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Sitat:
Som regel går det greit, jobbet i to forskjellige dyrebutikker og begge sjefene har synes det har vært interessant å høre om.
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Det går jo også an å ikke si at man har slike dyr.. Jo ferre som vet jo mindre sjangs er det for at noe kan skje. Jeg ville nok heller sagt at jeg har stor interresse for terrarie dyr uten å utdype det noe videre.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Så lenge reglene i Norge er som de er , så er det jo tryggest for dyrene att minst mulig vet om det.
Som er skrivd over her så kan du jo bare ha utrolig stor intresse for Reptiler,samt lage istand utstillingsterra og slikt uten å si du har det selv. Man vet jo aldri 100% sikkert hvem man kan stole på og ikke... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Dyrebutikk i svergie | Arfus | Messer og utstillinger | 12 | 16-01-2009 21:10 |
| Bra dyrebutikk i Sverige? | wickt87 | Småprat | 5 | 18-11-2007 13:54 |
| Dyrebutikk i Oslo? | Viridovipera | Småprat | 12 | 21-09-2007 12:15 |
| Priser i dyrebutikk! | h11te | Taranteller | 31 | 31-01-2007 21:50 |
| Terrarium i dyrebutikk | nidhogg | Andre insekter | 7 | 07-12-2005 07:58 |