| Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Jeg sitter og er veldig frustrert. Jeg har sååååååååååå lyst på reptil igjen. Jeg savner det så utrolig mye (så dere der ute i verden som tror at det ikke gir noe å ha reptil skal bare holde kjeft!) og sitter og ser på terrarier og hele pakka. Jeg har ikke peil på hva jeg vil ha, for det jeg egentlig lyst til ¨å skaffe meg er FRYKTELIG vaskelig å få tak i og ganske dyrt... Men uansett, jeg vet ikke om jeg skal eller ikke. Har plass til et et terrarie tror jeg utenfor synsvidde til de vi leier av. Men jeg veier så for og i mot. Kan dere hjelpe meg, og plz bare konstruktiv hjelp. Og ikke sann tull og fjas... Skal, skal ikke?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Om du føler at du kan ta vare på dyret i sin levetid på en trygg og sikker måte, uten at du kan få problemer med huseier så går det vel greit.
Om du bare vil ha et dyr for en periode intil drømmedyret ditt dukker opp ville jeg heller ventet. HJalp det? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Det er ikke huseierene jeg egntlig er bekymret for. De er veldig forsiktige med å være i nærheten av leiligheten, da de ikke vil forstyrre
Men jeg savner leopardgecko men savner også å ha rosenboa... Kanskje jeg skal vente, det er jo helts en rosenboa ejg vil ha..... huff dette er vanskelig
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Om du har alt klart og føler du kan skaffe, så kjøp. Men ikke om det bare er for at du skal ha det gøy en liten periode. Om du har et dyr du har veldig lyst på, så ville jeg ventet på det. Det er verdt det, og du trenger ikke la det gå utover noen stakkars "reserve" dyr.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Har da hatt reptiler før
veit hvordan det fungerer, har allt av varme utstyr klart seff solgte ikke det når jeg solgte dyra. Jeg har angret som en hund på at dyra ble solgt, men det var nesten nødvendig, med tanke på at jeg ikke turte før jeg visste hvordan huseieren var. Det er ikke for å ha det "gøy" en liten stund, herregud hva er det for en merkelig uttalelse? Jeg er meget fasinert av alle reptiler og har jo tidligere hatt både leo gecko og rosenboa. Jeg savner begge typene og du kan banne på at før eller siden ender ejg opp med begge to og fler En leopard gecko blir ikke noe reserve dyr, det har det aldri vert heller. Det blir et kjæredyr og det første innskuddet i min "samling" om du vil det. jeg savner hobbyen så innmari... er sååååå missunlig på dere som har reptiler nå
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| kom med forslag til valg av dyr | JoachimB | Terrarier | 9 | 27-09-2008 02:56 |
| Vanskelig for de nyeste medlemende | bendick2112 | Ris & Ros | 6 | 29-04-2008 14:40 |
| Midd, vanskelig? | utyske | Myriapoder | 2 | 06-02-2008 19:41 |
| Valg 05 | _Nagash_ | Småprat | 2 | 08-09-2005 07:14 |