| Reisebrev Har du vært ute å reist eller skal reise et sted. Fortell oss om det! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
hallo tenkte eg skulle starte eit lite reisebrev ifra afghanistan
Ting går veldig fint her har vert en tur ute den afghanske natur, men har ikkje sett so veldig masse av dyr enda men det vil nok komme. Men av det eg har sett so er det masse øgler som bur i små huler langs "road banks" kommer ikkje på hva det heiter på norsk nå Skal se om eg får tatt noen bilder snart Og so fekk eg sett en kneler som stod fint på en liten plante og ventet på mat, fekk tatt eit bilde som eg skal prøve å få postet snart. Det var faktisk sjefen som såg den, hvor han da ganske fort ropte til meg at eg måtte komme med ned fra bilen hvor eg stod vakt får dette var noe for meg ![]() Og det hadde han ganske rett i, trur nok knelere var opp mot 5 cm i kroppslenge ![]() men det vil komme meir etter hvert so håper eg folk vil få noe glede ut av det ![]() Ps. hvordan poster eg bilder? Hilsen Azazil |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Jeg laster ihvertfall opp bildene mine i Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket. Kopierer IMG CODE linken å limer det inn her
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Lete lete lete,finne ,finne,finne skorpioner
![]() Pass bare fingrene da ikke alle dyr der nede er like ålreit å bli "kysset" av. Lykke til! Fredsbevarende styrke? Mvh Robin
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Oslo
|
Lurte på dette en stund selv, bilde delen av den forenklete "word" vi får opp når vi skal skrive en post er ikke helt lett...
![]() Men: Lim det inn i meldingen når du skriver eller så kan du laste det opp i "Galleri" og legge ut link. Mvh Fiktiv |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Det stemmer er i ISAF styrken
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| afghanistan, fra, reisebrev |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Reisebrev fra Ueno Zoo, Tokyo, Japan. | Pete | Reisebrev | 16 | 18-06-2008 16:40 |
| Reisebrev fra EI-Messen 2. September 2006 | Andy | Andre insekter | 20 | 15-09-2006 20:56 |