| Reisebrev Har du vært ute å reist eller skal reise et sted. Fortell oss om det! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
I dag gikk turen til Zoologisk Park Charlottenberg (tidligere kalt Tropic World Atrox).
Det ble noen bilder ut av turen, som jeg ville dele med dere Grønn Iguan (Iguana iguana) ![]() Angola pyton (Python anchietae) ![]() ![]() Teppepyton (Morelia spilota) ![]() Tropisk Klapperslange (Crotalus durissus vegrandis) ![]() ![]() Vestlig diamantklapperslange (Crotalus atrox) ![]() ![]() Kysttaipan (Oxyuranus scutellatus) ![]() Kopperhode (Agkistrodon contortrix) ![]() ![]() Palestina viper (Vipera palestinae) ![]() Puffadder (Bitis arietans) ![]() Svart mamba (Dendroaspis polylepis) ![]() Monokkel/Suphan Kobra (Naja kaouthia) ![]() Skogsklapperslange (Crotalus horridus) ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
|
FinFine bilder Jabbe
Er vel egentlig forbudt å ta bilder der hehe..
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Ja enig,,drit fine bilder
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Heftig! Brukbare bilder var det og!
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
Fine bilder!
![]() Jeg har også en hel haug med bilder derfra, som jeg har hatt veldig lyst til å legge ut, men har valgt å ikke gjøre det pga bildeforbudet som er der...
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Takker
![]() Forbudet mot å ta bilder gjelder fortsatt, men jeg har fått tilatelse.
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 06-04-2008 kl 10:17. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
|
Flotte bilder. Den jungelteppen er det noe galt med, men giftene ser ut til og være i god stand. Dyrene ser og ut til og være nye og i bedre tilstand enn de gamle som jeg har tidligere sett.
Får sende vålen på charlottenbergtur om ett års tid
Sist endret av Gobblin; 06-04-2008 kl 16:29. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Admin
|
Sitat:
Dyrene ser ut til å ha det bra, ingen har midd og tempene er riktig ![]() Kanskje ting forbedrer seg etter at Huse nå har sluttet...
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 06-04-2008 kl 16:56. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
mye koster det å komme inn der? fikk ordentlig lyst =)
|
|
![]() |
| Emner |
| charlottenberg, park, zoologisk |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Like a walk in the (reptile)park II | _Nagash_ | Messer og utstillinger | 13 | 02-07-2008 02:06 |
| A walk in the park... butterflypark | Thor Håkonsen | Andre insekter | 10 | 17-05-2008 01:29 |
| Charlottenberg Reptilpark 17 mai? | Kakon | Småprat | 3 | 16-05-2008 21:42 |
| Like a walk in the (reptile)park | _Nagash_ | Messer og utstillinger | 42 | 15-03-2008 11:02 |
| Zoologiskpark Charlottenberg (Sverige) | MaSi | Øgler | 17 | 14-07-2007 18:42 |