| Reisebrev Har du vært ute å reist eller skal reise et sted. Fortell oss om det! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Rogaland
Alder: 19
|
Jeg har lenge drømt om å reise på safari til Afrika, en drøm jeg enda ikke har gitt opp, men jeg kommer ikke til Afrika med lærlingelønn. Det jeg nå er på jakt etter er en plass litt nærmere og litt mer tilgjengelig (og billigere) enn Afrika. En plass med stort mangfold av reptiler (og dyr generelt) og stor tetthet av dyr hadde vært ideelt. Gjerne i nærheten av et feriested så jeg kanskje kan få familien med på turen. Var i Alicante i fjor sommer, men fikk bare tatt en tur ut i marka, så det eneste jeg så var harer og noen små firfisler (pluss noen gekkoer rundt huset om kvelden)
Er interessert i å høre alt av tips, info, forslag, og opplevelser fra turer dere har vært på selv, håper selvfølgelig også at dette kan være en informativ og nyttig tråd for andre som er på jakt etter det samme. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Området rundt Parga, Hellas kan absolutt anbefales - men, jo tidligere på våren/sommeren jo bedre.
Her er en liten rapport fra min tur i september (som var alt for sent), kan forøvrig nevne at jeg drar ned igjen i april.. stikk innom butikken en dag, så kan du få noen tips Hellas 2011 ..og her er ett par linker fra noen svensker som har vært der nede ett par ganger på litt mer gunstig tidspunkt. Field Herp Forum • View topic - Mainland Greece and the island of Milos 2010 Field Herp Forum • View topic - Coastal northwestern Greece and the Pindos mountains 2011
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: oslo
Alder: 15
|
Sitat:
![]() hvor ligger den?
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Buddy Zoo i Haugesund
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: oslo
Alder: 15
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Østfold
Alder: 18
|
Jeg har hørt om et lite sted i tyskland, husker ikke helt hva det heter. Der skulle det vist være masse dyr.
Tror det het noe som... Hamm eller noe, tror de kalte det messe.. ![]() ![]()
|
| Følgende medlemmer liker innlegget til E.repti |
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Hehe, jeg ser for meg å komme inn der med full feltutrustning, 500mm telelinse, og slangekrok. Men ja Hamm hadde vært moro å besøkt en gang.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Østfold
Alder: 18
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" | Chibi | Fotoforum | 4 | 05-11-2008 18:28 |
| noen tips om hvordan "fange" min tella? | Juliette | Taranteller | 17 | 03-02-2008 18:59 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |