| Reisebrev Har du vært ute å reist eller skal reise et sted. Fortell oss om det! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 37
|
Var en tur i nordens ark for første gang i juni og reiste i slutten av juni til Randers Regnskov for andre gang.. Vi var der ifjor også og syns det var så fint der at vi måtte dra tilbake og ha litt mer tid til å få tatt bilder denne gangen, to hele dager kun for å ta bilder. Etter Randers ble det også en tur innom Copenhagen Zoo da vi var i København, dette ble litt bråbestemt mens vi var i byen så jeg hadde bare med meg 17-70mm linsa men det ble da en del fine bilder likevel og det var utrolig fint å ta bilder av pilgiftsfroskene der, så jeg skulle så gjerne ha hatt med macro linsa da, men det blir vel kanskje en tur en annen gang også
Jeg slenger bare ut ett par eksempelbilder her siden det er mange bilder og jeg har valgt ut sånn litt kjapt egentlig.. Så får den som vil sjekke ut resten på Flickr ![]() Nordens Ark: by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr Randers Regnskov: by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr Copenhagen Zoo: by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr by Vemund Heidenberg, on Flickr Så Håper jeg at jeg har gjort dette riktig og at bildene vises som de skal, har gjort dette før men det er jo så lenge siden.. og ikke her på Reptilfreaks..
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk takk
Bare hyggelig det vett.. På tide at jeg gjør noe her også.. hehe.. Jeg er ikke akkurat den beste til å være aktiv på forum selv..
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Skikkelig flotte bilder!! Disse stedene må besøkes neste gang jeg er i Danmark!
![]() Edit: Åpnet bildene på flickr :O Mye tøft!!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Kjempeflotte bilder! Takk skal du ha
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Fiiine bilder!
Så mange som har vært i Randers i år, føler jeg nesten også må ta en tur nå etter å ha hørt og sett hvor fint det er der!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
måtte åpne flickr for å få se bildene, men var mye kult. ser ut som et sted som er verdt en visit some day
|
![]() |
| Emner |
| copenhagen zoo, frosker, lizard, nordens ark, randers regnskov |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Randers Regnskov | Freddy90 | Reisebrev | 11 | 03-08-2011 14:47 |
| Copenhagen Zoo | Downfall | Småprat | 0 | 02-02-2010 19:56 |
| Randers Regnskov 2009 | leo77 | Reisebrev | 5 | 17-09-2009 18:09 |
| Regnskogen i Randers (Danmark) | Messer og utstillinger | 12 | 07-10-2007 16:10 | |
| Tropeland i Danmark, Randers | emil | Småprat | 5 | 08-09-2007 13:44 |