| Reisebrev Har du vært ute å reist eller skal reise et sted. Fortell oss om det! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Norge
Alder: 27
|
Jeg skal til thailand i august, første del av turen går til en landsby der jeg skal bo sammen de innfødte, hjelpe til på rismarker og lignende samt en rekke turer inn i jungelen.
Skal også nedover mot Kho Chang, noen som har vært rundt Udon Tani, Kho Chang som kan fortelle meg hvor jeg lett finner reptiler og får utforsket reptil verden i jungelen da det er første gang for meg i dette landet. Takk for alle tilbakemeldinger
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Hvis du ikke har den allerede, anbefaler jeg å kjøpe denne boka:
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Jeg har ikke noe tips til deg, men må bare få si: Så spennende dette høres ut! Kan du fortelle litt mer? Er dette helt på eget initiativ eller? Er det kun for å lære deg mer om kulturen, levemåten osv?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Skal reise med min onkel som har stort hus i thailand, han har også en "sønn" derfra som skal fortelle meg om noen han kjenner der nede som skal ta meg med på jungle tracking i 2-3 dager bo og leve i jungelen.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
4 dager til avreise
blir mye fotografering og alt nedi der hehe! litt vevskade behøver ikke å være noe problem og ekstrem smerte trur jeg bør takle så skal nok finne den T. albolabris ( Green Pit Viper ) eller hva den kalles hehe med fler og masse flotte planter, giftige og ugiftige wow! kribler i kroppen til avreise
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Og ja var litt ønske fra meg og bo med di infødte og oppleve dette også. Klatre i palmer barføttes og bare leve som en THAI
![]() |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tur til Thailand, identifisering | Euble_m | Reptilidentifisering | 7 | 29-11-2009 01:22 |
| Gullkorn fra galleriet - august 2008 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 16 | 11-08-2008 17:48 |
| Gullkorn fra galleriet - August 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 9 | 31-07-2007 21:02 |
| Tur til thailand | skorpion | Småprat | 2 | 26-05-2007 10:27 |