| Reisebrev Har du vært ute å reist eller skal reise et sted. Fortell oss om det! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Member
Medlem siden: Dec 2010
Sted: Trondheim
|
Tenkte jeg kunne vise fram noen bilder fra Florida
![]() Diger gresshoppe i hagen ![]() Bare på besøk ![]() Fra spekkhogger showet believe. En opplevelse uten like. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bilder fra en alligator farm i Everglades. Fra alligator safarien. Altså frittlevende alligatorer. ![]() ![]() ![]() ![]() Litt bilder fra dyrene de hadde i fangenskap. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Disse pytonene er fanget opp fra sumpen etter at eierne har sluppet dem fri. ![]() Vi fikk holde baby alligatorer! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Skjeggagam? Beklager for dårlige bilder, men hadde ikke så store kamerakunnskaper den gang
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Fine bilder, ser ut som det var litt av en opplevelse i spekkhoggerparken og i alligatorfarmen!
![]() Nederste er en skjeggagam ja, av de andre du ikke har navngitt er det en svarthvit tegu, en vaskebjørn og et beltedyr ihvertfall.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
Det var veldig tøffe farger på den skjeggagamen, aldri sett noe sånt i norge
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Er det boa constrictor som slynger seg rundt han fyren med hvite t-skjorta? Den var jo helt utrolig vakker med de mønstrene!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Telemark
Alder: 21
|
syns det ligna på en pyton jeg, men ikke vet jeg
Fine bilder iallefall, helt sikkert en veldig stor opplevelse og være der!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
Oi, glemt denne litt
Mener han sa det var en pyton, men kan godt være jeg husker feil.. Finnes sikkert noen her inne som lett kan finne det ut
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Nettpyton er det som er hos ham mannen med hvite skjorta.
Ellers syns jeg den skjeggagamen så fryktelig sinna ut, men om det finnes en morph som gjør de svarte vet jeg ikke.. Men de blir vel ganske mørk i fargen hvis de mistrives? (sikkert noen skjeggagam-eksperter her inne som kan dette bedre enn meg ) Alltid gøy med bilder, elsker å se bilder fra ferieturer! Kanskje jeg skal laste opp litt jeg også.
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Se der ja
![]() Noen skjeggagamer kan bli mørkere når de mistrives mens noen kan bli lysere, men om en kan bli så mørk vet jeg ikke.. Hadde vert kult om det er en morph da Gjerne legge ut bilder ja!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
Har funnet ut at det er en Tiger Reticulated Python til du som lurte oppi der
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Pytonslanger sprer skrekk i Florida | sveinjo | Boa og pyton | 4 | 18-09-2010 17:13 |
| Leopardgeckoåret 2009 | Lottiz | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 26 | 15-01-2009 19:53 |
| Reisemål 2009 ? | leo77 | Reisebrev | 17 | 20-10-2008 18:12 |
| Gullkorn fra galleriet - September 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 19 | 31-08-2007 21:32 |
| Reisebrev fra EI-Messen 2. September 2006 | Andy | Andre insekter | 20 | 15-09-2006 20:56 |