| Reisebrev Har du vært ute å reist eller skal reise et sted. Fortell oss om det! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#21 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Tønsberg ;)
|
Fin tur bodde på quality hotell. Messen var som sagt. ikke den beste men helt grei.
Klarte jo såklart å glemme kamera!! ![]() Jeg fikk med meg 3 tellar, sirisser, 3 terra og litt utstyr ellers så var det en fin messe med koslige folk"
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Neste gang må vi tydeligvis ha allsang på grensen
![]() Vertfall møtes en plass og slå av noen ord, for som Iggemamma sier, så er det skammelig at så mange bor på samme hotell, og ingen vet noe
|
|
|
#23 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
|
Jeg syntes det var en rimelig god messe med tanke på låverket der borte.
Og så var det jo selfølgelig hyggelig å treffe på kjente og nye fjes ![]() ++ Takker iggmamma for tipset ang, ja det vet du ![]() Jeg filma en hel del så og si sikkert hvert eneste dyr som var på bordene, men når jeg skulle se igjennom dritte etter messa så hadde det selfølgelig oppstått noe bugg under filminga så det meste var fuckt men noe var da brukene så får se om jeg gidder å redigere det til..
|
|
|
#24 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
He he.. ja det er egentlig ganske snedig å snakke med hverandre om hva man er ute etter. Ikke alltid alt ligger på bord, og fort å misse noe, osv... er beryktet for lange ører på jobb og.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kornsnok Kornsnok klekking 2010 | Enigma | Snoker | 9 | 05-01-2011 17:29 |
| Nrk på filmbesøk 23.8-2010 | ZyK3R | Småprat | 4 | 24-08-2010 18:48 |
| Expo Syd 28/8-2010 | fanden | Messer og utstillinger | 18 | 13-08-2010 11:22 |
| India 2010 | Snowballs | Reisebrev | 11 | 04-07-2010 19:02 |
| Sør-Afrika 2009 - 2010 | Eggy | Reisebrev | 29 | 21-01-2010 00:15 |