| Prosjektspørsmål Har du spørsmål ang. prosjekter i arbeidsloggen kan du stille dem i dette forumet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Sør Trøndelag
|
Hvordan bør den se ut?
Noen tips? Ps: lurer også på hvordan pink toe'n er som førstegangsedderkopp... ![]() Fikk den av en venn som plutselig måtte kvitte seg med den. Men d er ett søtt lite dyr da
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Du kan begynne med dette.
Velkomen,til forumet. ![]() http://www.reptilfreaks.no/forum/edd...-pink-toe.html |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: møre og romsdal
Alder: 23
|
hei, jeg er i samme situasjon..
jeg har ett 100x50x50 (LBH) akvarium jeg bygger om til terra, skal deles i to med skillevegg slik at det blir 50x50x50 på hver ![]() lurer på hva som er best, skillevegg i glass så de kan se hverandre, eller skillevegg i isopor så jeg kan la det se fint ut? jeg kunne tenkt å la de få unger bare èn gang så jeg kan få med meg hele syklusen ![]() og dermed tenker jeg som så:" la de se hverandre så kansje det blir lettere ettersom de er vant til hverandre.." også lurer jeg på hvilke planter en kan ha i ett terra hos desse edderkoppene.. noen anbefalinger?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
|
Hei
![]() Jeg har en nyanskaffet pinktoe (Avicularia avicularia) og jeg er storfornøyd med den. den er ganske rolig men litt skvetten |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
Har hatt en avic siden des i fjor. Har min i et ca 35 cm høyt terra, den holder seg mest i høyden i en plastplante den har har laget seg et hus i. Anbefales gjerne som en start trelevende art.. Men kan være rask
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: møre og romsdal
Alder: 23
|
anyone?
|
![]() |
| Emner |
| pink, tarantula, terrarie, til, toe |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Pink-Toe | mannita | Taranteller | 9 | 03-10-2008 22:06 |
| Giant Tarantula vs. Tarantula Hawk Wasp | _Nagash_ | Taranteller | 4 | 13-07-2008 02:51 |
| Bilde av min A. Avicularia (Pink Toe) | Løven31 | Taranteller | 9 | 13-03-2007 23:50 |
| Pink toe ? | Miroxx | Taranteller | 5 | 18-01-2007 09:56 |
| Brazilian Salmon Pink Birdeater | Eggy | Taranteller | 17 | 18-06-2006 13:02 |