| Prosjektspørsmål Har du spørsmål ang. prosjekter i arbeidsloggen kan du stille dem i dette forumet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Kult at du har tatt deg tid til å ta bilder også legge det ut
![]() Det ble jo veldig bra dette! Stusset litt på tykkelsen på bakgrunnen. hvorfor så tykke plater? Opptar ikke dette en del space for leosene.. Når det gjelder luft, så tror jeg det er nok luft for dem, men spøsmålet er om du klarer å holde riktig temp på riktige steder. Luft er det vel nok av
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Limbo
Alder: 24
|
Yes, var noe tykkere plater enn hva jeg hadde forestilt meg
men tapet av bunnareal har dem fått igjen i høyde =O dem klatrer og står i på den bakgrunne, det er "ganger" oppå toppen så dem kan bevege seg der og ligge å varme seg under armaturet om de ønsker det =) men dette var jo bare ett prøve prosjekt, har lært til neste gang at jeg skal bruke litt tynnere plater
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Det ble veldig fint
![]() Så heldige leosene dine er!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
|
Kjempefin bildeserie! Spennende å kunne se bilde for bilde hvordan det utvikler seg
Og et pent terra! Men hvordan har du laget åpning, er det en luke der tråden er?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Ikke for å ødelegge stemmninga,men Leoser er ørken dyr, ikke sant? syns nå det terra her ligna litt mere på en savane,nærmelese av en regnskog? Blir litt for grønt syns jeg..
Men leosene har det jo bra, og det er det som er tingen=) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
ja, de er vel ørkendlevende. men uansett så tror jeg de ikke tar noe som helst skade av plantene + at det ser dobbelt så fint og naturlig ut med noen planter. jeg tror kanse at kunstgressmatta gjorde det litt slik at det så litt mer savanne aktig ut eller hva du mente Mr. Repti. fin bakgrunn osv. gratulerer!
edit: kan jeg få spørre hvor du har kjøpt de fine plastikplantene dine?
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Sitat:
de fleste zoo zjapper har vel disse vil jeg tro ![]() hmm kanskje ikke den ene der. Jeg så den nå og den er kanskje ekte Xull? |
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Sitat:
|
|
|
![]() |
| Emner |
| leogekko, terra, xull |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bakrunn til leogekko | TwixXxy | Arbeidslogg | 0 | 01-05-2008 00:00 |
| Leo terra | reptildude | Terrarier | 1 | 13-04-2008 19:20 |
| leogekko når du er bort | scarabid | Generelt om reptiler | 6 | 25-12-2007 17:33 |
| Xull's Leogekko terra. | Xull | Arbeidslogg | 0 | 09-12-2007 22:17 |
| HJELP. ang leogekko og hudskifte | piGGtraad | Gekkoer | 4 | 24-09-2005 11:39 |