| Prosjektspørsmål Har du spørsmål ang. prosjekter i arbeidsloggen kan du stille dem i dette forumet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2010
|
Leser på flere forum at de det mange som bruker gladwrap (plastfolie) over eggboksene sine.
Gladwrapen forhindrer fuktighet å komme ut, men lar oksygen passere. Har vært på Kiwi å kjøpt Toppits Glad plastfolie, ringte til Toppits norge å spurte om deres produkt, de sa den var helt tett og ikke pustet.... Så jeg må lete videre Så hvis noen vet hvor jeg får kjøpt gladwrap i Norge blir jeg glad Takk |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
|
Incubation - Herp Hints - Snake Ranch
Gladwrappen puster ikke så vidt meg bekjent uansett merke, men brukes som fuksikring. Så man må ha ytterligere luftehull i boksen. Et på hver side er sikker lurt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Glad Wrap, kan kjøpes under alternative navn i de fleste daglivareforretninger.. Går vel under plastfolie eller noe i Norge?
Finnes en laserperforert type i salg på OBS og Safari. Kommer dessverre ikke på merkenavnet i farten. Alternativt så finnes det såkalte grillfolier som også er pustende, med litt større huller. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Det finnes transportposer for akvariefisk som "puster".
Kanskje det er et alternativ? Les om Breathing bags på Akvaforum bl.a. i denne tråden.
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kjøper folk mindre nå enn før? | CamStatic | Småprat | 18 | 04-12-2009 01:42 |
| Hvor kjøper dere isopor? | straymond | Utstyr | 7 | 18-02-2009 07:02 |
| Slange Var slangene Små når du kjøper de?? | Bredo | Slanger, øgler og skilpadder | 8 | 03-02-2009 15:27 |
| Hvor kjøper dere fôrdyr? | korse | Småprat | 8 | 13-06-2008 14:08 |
| Hvor kjøper man reptil utstyr på nett?? | Speedy | Småprat | 4 | 27-02-2007 21:03 |