| Prosjektspørsmål Har du spørsmål ang. prosjekter i arbeidsloggen kan du stille dem i dette forumet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Hei!
Har du funnet ut at jeg skal bygge terra til og huse noen kornsnoker.. Skal bygge et ''lite'' hjørne terrarium. Har planer om og begynne byggingen i vinterferien (Rundt 22 feb- 1 mars.) og har dermed et par spørsmål. Fant et terrarium som selges på repti.net, det jeg skal bygge vil jeg at skal være nesten identisk. Det skal bygges i OSB plater. Hvordan kan jeg gjøre det vanntett innenifra? Det skal ikke være helt vanntett men sån at det tåler sprying på vegger med vann. Og hvordan holder man varmen i et terrarium som det? En varmematte hjelper vel ikke stort der? Legger ved bilde: ![]() Som dere ser så har jeg laget svarte bokser rundt om, det er luftrister som skal inn der hadde jeg tenkt.. Blir det for masse lufting? Er jo tross alt ganske stort og må jo få noe luftsirkulasjon der inne. Legger ved link til annonsen på repti Repti.net / Reptile for sale / 1st Hörn Terrarium säljes Foreløpig er det dette jeg kommer på av spørsmål.. Eller jo forresten ett til.. Hvis jeg bruker samme mål som i annonsen, hvor mange kornsnoker kan være inne i det da? 3? Tenker litt på 1.2 men kunne jo tatt 1.3 hvis det hadde gått og da? Eller burde det bare være 1.1? Mvh Simen
|
![]() |
| Emner |
| terrarie spørsmål repti |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen spørsmål ang Boa C | SpontaN | Boa og pyton | 8 | 13-04-2008 20:06 |
| Skole hjelp til bygging av terra | Lillian | Terrarier | 12 | 05-11-2007 20:56 |
| Noen spørsmål til byggning av terra | Viridovipera | Terrarier | 0 | 11-10-2007 22:35 |
| noen spørsmål ang. leo | anniken | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 20 | 21-08-2007 12:41 |
| P. Imperator - terra valg, og noen spørsmål. | Viridovipera | Skorpioner | 19 | 19-07-2007 10:48 |