| Prosjektspørsmål Har du spørsmål ang. prosjekter i arbeidsloggen kan du stille dem i dette forumet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Telemark
Alder: 21
|
blir ikke helt klok på hvor mange lister vi trenger i det nye terra vi bygger, skal ha to glassplater i fronten, tilsammen er dem to kvm.
Tenkte å kjøpe ifra terrariehobby, og lurer bare på om det er to "spor" i en list, eller må jeg ha to lister ved siden av hverandre (foran og bak liksom) så glasset kan skli forbi hverandre..? ![]() Vet ikke helt hvor godt formulert dette blei men dere får bare si ifra, så får jeg prøve å forklare bedre om det sku være så ille ![]() På forhånd takk!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Det er 2 spor i listene - men, pass på at du får lister av aluminium til såpass store glass.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Telemark
Alder: 21
|
okei, fikk de i dag så skal ned å hente dem på posten i morgen, om de var av aluminium aner jeg ikke, men får da håpe det, har ikke funnet lister så mange andre plasser for og si det sånn
må bare plage med et spm til, resten av terra er jo av tre, så skal ta et par strøk membran inni, men vil gjerne lage en bakgrunn i isopor, skal den også få et strøk membran eller holder det med bare husfix?
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Spm angående g.rosea (rød chile) | Andersen | Taranteller | 27 | 26-01-2010 11:19 |
| Spørsmål angående min Leos! | Mondo | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 25 | 21-03-2009 17:00 |
| Spørsmål angående hamskifte | Jonas | Taranteller | 4 | 30-08-2008 17:48 |
| Angående G. rosea temperament | Jonas | Taranteller | 21 | 21-05-2008 12:47 |
| angående skjeggagamer:) | Miss_Loca | Agamer | 10 | 05-11-2005 09:27 |