| Prosjektspørsmål Har du spørsmål ang. prosjekter i arbeidsloggen kan du stille dem i dette forumet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 23
|
Skal få bygd et terrarium til agama som jeg skal kjøpe.
Det jeg lurer på er hvilke maling jeg kan bruke? Har prøvd å lest meg fram til noe, men blir lite klok på det, etter som det er så mange meninger. Hva vil dere anbefale? å hvorfor. og hva med bunnstubstans? har her å prøv å finn informasjon om hva man skal bruke, hva som er best osv. men, samme her, det er veldig mange meninger. Og dette med bakrund, at man lager det av isopor, hvilken maling kan jeg bruke, må jeg grunne isoporen med noe før jeg maler det? dere får ha meg unnskylt vis det er skrivefeil. ![]() Takk for svar
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Agama? Du skal skaffe deg en agam? Hvilken art? Arter har forskjellige behov, men regner med at du sikter til skjegg agam?
Om du skal lage terrarium selv, så kan du godt male på en lag med våtromsmembran innvendig.. Maling til bakgrunn og slikt husker jeg ikke helt navnet på, men vann basert maling går bra, bare la det stå å lufte seg og tørke godt før du flytter inn dyret.. Isopor bakgrunn, du kan gjerne varme isoporen med varmluftspistol litt før du tar på flislim eller husfix(du må ha på, for a den skal bli hard, gjerne flere lag..) og oppå den igjen kan du male..
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 23
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| kan jeg bruke skomm til å tette ? | duefjes | Taranteller | 4 | 24-10-2008 10:48 |
| Bruke noe annet enn silikon? | bendick2112 | Utstyr | 11 | 10-04-2008 20:39 |
| Hva bør jeg bruke? | marisol | Terrarier | 13 | 08-11-2007 16:24 |
| kan jeg bruke til gecko? | Juliette | Terrarier | 0 | 30-09-2007 14:34 |