| Prosjektspørsmål Har du spørsmål ang. prosjekter i arbeidsloggen kan du stille dem i dette forumet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Kommentarer/spørsmål til Skjeggisterra på gang...kan skrives her
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Sarpsborg er stedet ;]
Alder: 20
|
Det ble fint
Men blir ikke den isoporen ganske varm av varmematte/heat spot så den kansje smelter da?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk takk
Har ikke noe varmematte Og skal nok mer til for at spotten smelter den da de sitter mer en 30 cm fra isoporen ![]() Men uansett så skal det mye varme til for å smelte isopor Jeg har varmematte og varmekabler på isopor per dags dato for å isolere varmen som skal til sirissene, og ikke noe som smelter der
You must break it down to build it up. Repairment is no use. Sist endret av Kiwi; 29-12-2008 kl 08:42. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Takk takk til dere begge to
![]() Veldig glad og livlig ja! Men bare sånn 8 måneder gammel enn så lenge og usikkert hvilket kjønn Så eventuell kjæreste må nok vente i vært fall 1 år, hehe
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Stort kult terra!Hva er de små gressstråene?
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Synes det ble flott jeg! Bruker du ikke substrat til skjeggisen din? I tilfelle, hvorfor?
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Ble faktiskt veldig fornøyd selv, i vært fall når det er et første forsøk. Blir nok at jeg bygger nytt om 1-2 år når jeg flytter da jeg har utrolig mange nye idèer ![]() Substrat ja... Når jeg kjøpte skjeggis så var der plan om sand, men da var den jo ikke så stor så da ble det bare papir i ventan på at den skulle bli det å slutte å spise alt som kunne tenkes å være mat Men under den tiden så har jeg lest så mye frem og tilbake om sand, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre Er fortsatt litt i tenkeboksen der og skjeggisen er fortsatt ikke så voksen enda når det kommer til det med at alt er mat, så jeg har vel litt "tid" igjen til å tenke på det. Men skulle jeg bestemme meg for sand så er det ikke noe problem å ha det i bunn på terra jeg laget nå
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|