| Prosjektplaner Har du planer om eller lurer du på hvordan du skal komme i gang med prosjektet ditt er dette stedet du skal stille dem. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Oslo
Alder: 25
|
Har sittet å fundert på noe en stund nå.
Har lest at man helst ikke skal bruke vanlige gulvtepper i terraer, spesielt ikke til leoser pga. av gulvtepper er sydd med løkker som den kan sette tærne fast i. Hva med å kjøpe et litt mer langhåret teppe og shave dette ned til en passelig mm-lengde? Blir man da kvitt løkkene? Vil fibrene bli løse og kunne dras opp etter det? Noen som har peiling på pris på gulvtepper? ![]() Fordelen med en slik løsning er jo at du kan få et teppe i akkurat riktig farge, uten at det koster deg skjorta. Men jeg er usikker på om det vil funke, og om det er noen god løsning! Synspunkter, anyone?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
HUm.... en meget spennende tanke.... *funderer på hvem jeg kjenner med slik barbermaskin*
Ellers så kan sikkert spesielt tykk filt gå også?
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
det er vel bare å prøve
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Sitat:
Jeg vil tro at disse løkkene sitter langt nede i teppe for å holde det på plass og hvis du barberer vekk disse vil vel hele greia gå i oppløsning.. Trådene er vel knytt for en grunn og hvis knuten ikke er der vil vel trådene ramle av eller i hvertfall være veldig løse og lett å dra ut. Tror også at du må skaffe deg saueklipper for å få barbert et teppe
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|