| Prosjektplaner Har du planer om eller lurer du på hvordan du skal komme i gang med prosjektet ditt er dette stedet du skal stille dem. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
Hei alle sammen !
Driver og lukter på å importere kork direkte fra portugal, og tenkte å sjekke opp etterspørselen ![]() Det det er snakk om er naturkork i forskjellige former til en billig penge i forhold til dyrebutikkene. Varene som jeg tenker på er: Bøyde avlange biter. Naturlige bakgrunder (veldig fine )Korkrør (er mangelvare tror jeg) Bakgrund i presskork, mørk. Naturkork : (forøverig samme greia som naturlige bakgrunder bare at bakgrundene er jevnere...) ![]() Bakgrund i presskork, mørk. (laget til dyrebruk) ![]() NFredrik ![]() Setter pris på om de som er intresert skriver hva, og hvor mye.
Pakkaboom ! Sist endret av NFredrik; 17-04-2008 kl 21:53. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Dette høres veldig interresant ut. Får du sjekket priser og slik, så sleng gjerne ut
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Pris kommer veldig ann på hvor mye man bestiller og frakt koster en del (minst 500). Derfor sjekker jeg ut etterspørselen og så får jeg pris av leverandør. Men kan garantere at det blir mye billigere en dyrebutikk. Om jeg skulle tippe rått så tenker jeg: ca: 50kr for en 30x30 bakgrund (natur) og ca. 45kr for en halvrund bit. Men som sagt så er dette for å sjekke etterspørsel slik at jeg ikke sitter med sjegge i postkassa.
Pakkaboom ! Sist endret av NFredrik; 17-04-2008 kl 23:13. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Foretrekker stk
(regner med at de er ca. 15-20x30-45... (synsing) men skal spørre i neste mail (drit å skrive høflig på engelsk ) )
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Kunne tenkt meg 10 stk korkrør
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Mener du rør eller bare stykker?
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2004
|
Er nok interessert i både "Bøyde avlange biter", "Naturlige bakgrunder" og "Korkrør". Usikker på hvor mye da men...
BILLIG = mye...
|
![]() |
| Emner |
| korkinnport |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|