| Prosjektplaner Har du planer om eller lurer du på hvordan du skal komme i gang med prosjektet ditt er dette stedet du skal stille dem. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: hønefoss :P
Alder: 23
|
trenger noen hjelp med ider til noe er det bare og si hva du trenger hjelp til . så hjelper jeg til . tegner alt mulig og tenker på alt mulig . sitter og tegner vannfalle på ark nå
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
send pm vis du trenger hjelp pluss her . jeg sjekker flere ganger om dagen
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jan 2008
|
bare en sån liten ting. om man har et 200 l som er brukt til ferskvansfisk. Er det vanskelig å få ordnet side dører.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
skyvelister og glass . det burde gå . men tror ikke det blir lett
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jan 2008
|
Noen som har noen/ vet om noen ider for å bygge et type vann fall har tanken over hvordan berge skal bli men noen som vet evnt feste mellom stene å pumpe til å suge opp vannet osv. ? Jeg blir nesten mere glad for å kunne myldre med noen angående denne iden i stede for direkte tips..
edit: jeg fant denne da men er ikke sikker på om det er rett eller hvordan man evnt innstalerer. Koi.no nettbutikk Sist endret av saroksta; 29-01-2008 kl 23:59. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
sender deg svar på pm . driver og tegner vannfall til meg selv . så forteller deg ideen der . så legger jeg den ut her etter hvert.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
jeg har tenkt og bruke steiner så det ser mere naturlig ut .
tenkt og bruke akvarium silikon for og feste de fast på en isopor bit og lager et hull til vanne som blir pumpet ut . så lager jeg en dam forand . med stein og hull bak så vanne kan renne bak isoporklossen .. der lager du enda en isopor kloss . som du legger pumpa nedi som det er hull så vanne renner ned til pumpe . .bilde av ideen kommer |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| fra, hjelp, trenger |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Leosen min, trenger hjelp! | Mondo | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 16 | 23-10-2008 08:07 |
| Trenger hjelp! | Christoffer | Knelere | 2 | 30-08-2008 21:54 |
| trenger hjelp med boa!! | tinahen | Boa og pyton | 7 | 09-05-2008 16:23 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| trenger hjelp!!! | alexander | Snoker | 2 | 16-07-2005 18:01 |