| Prosjektplaner Har du planer om eller lurer du på hvordan du skal komme i gang med prosjektet ditt er dette stedet du skal stille dem. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Oslo
Alder: 34
|
Snegleinteressen min er for stor for mine nåværende terrarier (et i plast og et tidligere akvarium). Jeg har ikke all verdens plass og lite penger. Derfor vurderer jeg å lage mitt eget terrarium, spesielt for snegler. Skyvedørene i vanlige terrarier er ikke særlig egnet for snegler. Første spørsmål er derfor:
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Disse er å få kjøpt i de fleste dyrebutikker i Norge og kan anbefales på det varmeste!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ah! Takk! Da slipper jeg å bygge. Har bare sett sånne med skyvedører før. Trenger nok den litt større modellen. Setter meg ned og sparer av alle krefter
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Jeg elsker exo terra
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Det skjønner jeg. Hvordan ser de ut oppå? Finner ikke noe skikkelig bilde som viser toppen av dem. Er det netting eller glass der?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Du ser det på linken. Det er nettingtopp som kan taes av
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| TSrebels snegler | tsrebel | Mine virvelløse dyr | 49 | 09-05-2012 18:11 |
| Lys og varme for snegler? | tsrebel | Andre virvelløse dyr | 9 | 10-10-2011 13:17 |
| Bunnsubstrat for snegler | tsrebel | Andre virvelløse dyr | 1 | 16-08-2011 17:16 |
| Kombinasjon med snegler | tsrebel | Slanger, øgler og skilpadder | 1 | 13-08-2011 22:15 |
| Skilpadde snegler i akvariet. | Rep | Slanger, øgler og skilpadder | 19 | 17-03-2009 18:28 |