"

Prosjektplaner Har du planer om eller lurer du på hvordan du skal komme i gang med prosjektet ditt er dette stedet du skal stille dem.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19-10-2009, 22:49   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2009
Sted: akershus
Alder: 26
Meldinger: 15
Standard leo terra

hei! jeg har gått lenge nå å tenkt på å skaffe meg en leopard gecko, har lest omtrent det som er å få lest her inne på forumet, tittat på meget mange terrarier her inne, å har funnet ut at jeg skal bygge et selv..
terra skal bli 100*50*50.. skal da bygge med osb(?) plater som jeg kliner inn med vårroms membran, å lager innredningen av isopor.. alt dette som skal inn i et terra forstår jeg, men det er bare en ting jeg ikke har funnet ut, hva gjør jeg med varmematten/varmekablene dersom jeg skal bruke osb(?) plater?
har skjønt såpass at det ikke er så bra å legge varmematta/varmekablene rett unner disse platene, for da ken det kanskje begynne å brenne hvis man er virkelig uheldig..

tusen takk for svar!
mvh
mr.lizzard
=)
mr.lizzard er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 26-10-2009, 12:28   #2
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2009
Sted: akershus
Alder: 26
Meldinger: 15
Standard

fant ut av det =) skal skjere ut i osb platene der varmekablene skal være å felle inn en tykk glassplate..
mr.lizzard er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Svar

Emner
varmematte terra

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 06:18.