| Prosjektplaner Har du planer om eller lurer du på hvordan du skal komme i gang med prosjektet ditt er dette stedet du skal stille dem. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 25
|
Da har jeg endelig kommet igang med min andre bakgrunn, denne gang til mine to fattailer.
Det er dødskjekt å lage bakgrunn selv ![]() Jeg har limet sammen og skåret ut isoporen, fyllet på med byggskum og fått på første lag med flislim så langt. (har faktisk klart å bruke 4 tuber akvariesilikon på dette terraet, hehe ) Så egentlig gjenstår bare litt flislim til, pussing, maling og noe småplukk. Men her er vertfall bilder av hvordan det ser ut foreløpig: Venstre side, som skal være kald side: ![]() Høyre side, varm side med to fukthuler (den ene fukthula er ei medium snake cave fra exo terra som jeg har bygget inn i isoporen): ![]() Har prøvd å utnytte plassen i terraet så godt som mulig slik at de får god plass der inni, tror det blir ganske bra til dem dette ![]() Skal også sette inn et par løse huler som jeg har laget slik at de får mer gjemmesteder. Har også brukt et tynt lag med akvariesilikon, med flislim over i bunnen på dette terraet for å se hvordan dette fungerer Skal legge inn mer bilder etterhvert når jeg får begynt med malingen og slikt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Tønsberg ;)
|
så kjempe flott ut det der!!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
flink du har blitt til å lage bakgrunner a! Vil få til no så bra selv!
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Østlandet
Alder: 40
|
Utrolig fint nå
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Østlandet
Alder: 40
|
Blir utroligt fint
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kongeboa Nytt Terra til Boa Constrictoren min. | Amaranth | Boa og pyton | 2 | 24-10-2008 16:05 |
| nytt gargoyl terra! | Androctonus | Gekkoer | 18 | 28-02-2008 11:40 |
| Nytt terra | myraas | Terrarier | 10 | 24-12-2007 14:08 |
| Nytt terra og nye dyr | Kristian262 | Terrarier | 10 | 10-09-2007 17:11 |
| nytt terra | general_maximus | Terrarier | 12 | 07-09-2007 23:54 |