|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 31
|
Vet jeg har lovt å si ifra til en del av dere når jeg skulle få inn nye planter, men siden jeg ikke nå husker hvem i farta, så tar jeg det kollektivt her.
Plantene er bestilt men ikke sent, så tar ikke imot bestillinger på de enda. Og det tar vel fort 2-3 uker før de legges ut, men da er dere informert ihvertfall ![]() Blir samme typen pakker som tidligere med enten 15 små, 10 medium eller 5 store i pakka. Mvh Martin |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus
Alder: 32
|
Den var flott
![]() Hva blir prisen på de forskjellige pakkene? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
RETTELSE!
Fikk regninga fra han nå, og det var visst blitt en del dyrere enn jeg hadde regnet med... Ser meg derfor nødt til å legge prisen på 400,-/pakke istede for ikke å gå i minus her. Sorry! Mvh Martin |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Etter at sendingen ble utsatt et par måneder grunnet flytting er plantene nå endelig i hus, og jeg tror jeg må si at dette er den beste sendingen jeg har hatt hittils
Kjenpeflotte planter og et nydelig utvalg. En del av de store er dessuten i blomst med noe som nok blir veldig fine, knall gule blomster...NICE! Kommer annonse med bilde av de ulike så snart jeg får tid, men dere som kjenner til pakkene kan allerede nå gi lyd fra dere ![]() Mvh Martin |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Karmøy
|
Sitat:
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 54
|
Hei! Jeg er veldig glad i tillandsia, har du fortsatt noen? (er interessert i frosker og slanger og, men siden det er fortsatt ulovlig......
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
S Terrarieplanter :) - Reptilfreaks.no
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 54
|
takk! har sendt en pm, håper at han har fortsatt noe til meg...
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|