"
Gammel 26-08-2011, 14:57   #1
Junior Member

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 14
Standard Planter til Gekkoen

Hei

Da er terrariet til gekkoen min i hus (common house gecko, murgekko) og jeg har begynt å innrede, men jeg kunne tenkt meg en levende plante eller to. De bør helst ikke være (veldig) giftige da sirisene kan bli gåenmde en times tid før han spiser dem og er redd de kan spise på plantene først. Jeg kunne tenkt meg klatreplanter meg også gjerne noe lite noe på bunnen

Det er ca 24 grader og 80% luft fuktighet. Den burde tåle lite sol-lys og være lett å holde da jeg ikke har grønne fingre i det hele tatt!

håper dere har noen gode forslag til meg
PuseIna er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 28-08-2011, 02:16   #2
Reptilfreak

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
Meldinger: 420
Standard

Ficus Pumelia er en plante du ikke klarer å drepe, Vann skikkelig 2 ganger om dagen rundt stilken der du har plantet den så vil den slå røtter også kommer den til å vokse som bare søren! Gullranke er også en fin og harfør plante som kan klatre men også vokse bortover.

Norsk bregne kan du også bruke. Gå ut i skogen og plukk opp en begne med roten, ta bort planten og plant roten under torven/jorden så vil den begynne å vokse opp igjen ganske fort. Den er fin på bakken

Ta kontakt med meg om du ønsker noen avleggere av ficus pumelia PM helst
reptilesboy er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 22-09-2011, 01:59   #3
Reptilfreak

Medlem siden: Aug 2011
Sted: Oslo
Alder: 34
Meldinger: 229
Standard

Jeg har en ekstra gullranke-stikling hvis du vil ha. PM
tsrebel er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Trenger hjelp! Gekkoen er blitt veldig tynn. slangenoscar Gekkoer 29 09-05-2011 21:22
Øgler Hjelp! Gekkoen spiser ikke slangenoscar Slanger, øgler og skilpadder 9 19-01-2011 09:29
Hvordan få gekkoen til å spise? janerik Gekkoer 13 19-06-2009 23:11
Øgler Hva gjør jeg om gekkoen min blir syk? Uromastyx22 Slanger, øgler og skilpadder 5 05-12-2008 11:52

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 06:11.