|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Rogaland
Alder: 18
|
Hei!
jeg satt og kikket på mitt terra med 2 P.Imperator og tenkte.. hva om jeg hadde hatt gress i det? føler meg passe dum når jeg spør men er det noen som har peiling om det har noe å si? har ikke tenkt å ha hele med gress men noe slikt som 30-40% av terraet i gress.. tror dere det har noe si om jeg planter gress i det? føler det hadde vært kult.. så jeg vil prøve det! men ville høre om noen viste noe først.. må passe på! hehe ![]() Mvh Thorbjørn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Jeg har hatt det. Er kjempefint når det er grønt, men det visner jo etterhvert og da er det ikke fullt så pent.. Men vannes det og klippes, så holder det seg lenger. Og så må du ha plantelys til det. Ellers vil det ikke vokse like bra.
Lykke til
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Sted: Akershus
|
Har du da henta gress utenifra, hos plantasjen eller kattegress kjøpt fra dyrebutikk, Lailande?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Jeg tok gressfrø jeg hadde kjøpt på plantasjen. Hadde en diger pose i kjelleren som jeg tok et par never av.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Oslo
|
haha hvordan klipper man gresset i et terrarie? med gresklipperen?
eller med saks?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 27
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Erfaringer med Exo Terra "Screen-terra" | Sponnich | Terrarier | 14 | 21-01-2010 07:19 |
| Høy eller gress til sirriser? | Fluffy | Andre insekter | 7 | 06-01-2008 21:54 |