| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Bergen
Alder: 19
|
Endelig har pinnedyr eggene mine begynt å klekke! Nå ser jeg bare noen små krabater rundtomkring inni der.
![]() Men jeg har et spørsmål. Luftehullene i terrariet tror jeg kankje er så stor at pinnedyrene kan komme ut. Har dere noen tips om hvordan jeg kan ordne dette enkelt? Akkurat nå har jeg tatt en strømpe og dratt over luftingen. Gir dette for dårlig luft?![]() Tusen takk for alle svar! |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
Myggnetting kan fåes på Biltema i plast for en billig penge eller på byggvareforhandlere i metall for noen kroner mer. Hvilken art er det?
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Vet ikke
|
Har hatt en ltt morsom opplevelse med pinnedyr
Søstra mi kjøpte 2 stk i dyrebutikk en gang(Jeg har kke hatt så mye intresse av akkurat disse dyrene) Så vi visste ikke at den ene var gravid. så en dag når vi kom hjem etter en helg borte, så hadde vi så og si pinnedyr over hele huset. Var ca 10 stk eller no i pet boksen, som de små kom seg lett ut av så var det kanskje 20-30 utafor buret Var flere i etasjen under, og på mange vegger osv Litt fun
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Bergen
|
Pinndeyr arten er Indisk Pinnedyr eller Carausius morosus, jeg har nå 3 små pinnedyr unger men det kommer flere rask! Takk for alle svar!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nå klekker det her også. :D | CamStatic | Agamer | 44 | 06-08-2008 12:25 |
| Det klekker igjen! | Gobblin | Agamer | 13 | 23-07-2008 13:29 |
| hvordan ser eggene til pinnedyrene ut? | scorpiongirl | Pinnedyr | 2 | 30-04-2008 16:57 |
| Klekker til leopardgekko egg | CamStatic | Gekkoer | 5 | 21-04-2008 18:24 |
| NY OPPDATERING på eggene!!! | Gibbs | Øgler | 60 | 13-02-2007 01:36 |