| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: I Norge
|
Hei.
-Hvordan greiner kan jeg ha i buret? (IKKE BJØRK) -Jeg skal mate med Sitronmelisse. -Hva burde jeg ha i båtten? (På dyrebutikken her selger de sånn "Reptil bark", kan jeg bruke det? -Trenger de noe mere? -Kan jeg blande Indisk pinnedyr og Annan pinne? Takker for alle svar
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: sandefjord
|
ikke for og være ukoselig men vis du kjøper der pinne dyr i i dyrebutikken din så får du alt du trenger og vite av dem
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Ringsaker
|
Sitat:
Her er en link Jon M som kanskje du kan finne noe svar på det du lurer på : Insektfakta - Reptilfreaks.no Lykke til med Pinnedyr
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
2 har ikke prøvd sitronmelisse selv men mange gir pinnene sine dette. den indiske og Annan pinne spiser det meste, det er bare å prøve (pass på at planten ikke er giftig...) 3 det fynker fint med ugjødslet torv til pinnedyr, har selv aldri brukt Reptilbark. du trenger ikke bunnsubdrat til den indiske og Annan pinne, men det ser finere ut hvis du bruker det... 4 hva mener du med "mer"? det er fint å ha et termo/hygrometer i buret. 5 kan fint blande disse om du ikke har kjempemange i et bur. Trenger du mer hjelp så bare si ifra
|
|
![]() |
| Emner |
| noen, pinnedyr, spørsmål |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Litt spørsmål om Pinnedyr | Malin.. | Pinnedyr | 17 | 10-09-2008 12:39 |
| Noen spørsmål om Pinnedyr. | Jon M | Pinnedyr | 7 | 10-07-2008 22:47 |
| Noen som vet no om indisk pinnedyr? | Ricky-man | Pinnedyr | 4 | 26-03-2008 13:49 |
| Spørsmål om pinnedyr | emil | Pinnedyr | 8 | 16-10-2007 18:31 |
| noen spørsmål om pinnedyr | Kristian262 | Pinnedyr | 5 | 07-09-2007 08:26 |