| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Member
Medlem siden: Dec 2007
|
det var i går da jeg skulle skifte litt og vaske i terra til M. extrendenata'ene mine. SÅ jeg tok alle tre ut og la dem på gulvet på andre siden av badet. Når jeg er ferdig reiser jeg meg opp og hører en slags " knæsh" lyd. En blanding av et knekk og et splæsj. SÅ finner jeg ut at pinnedyret har gått over hele badet og opp på foten min. Det gikk bra men en STOR mengde av noe svart kom ut, som en pølse nærmest. Så så jeg ett uferdig egg komme ut av "pølsa". og mange flere. Det gikk opp for meg at dette var livmora. Det gikk hardt inn på meg og fikk nesten ikke sove. Men i dag har den kommet seg sikkelig og har bare en liten tørket "skrumpete pølse" igjen. Mitt spørsmål er:
vil pinnedyret lege seg selv? regner ikke med at det kan legge egg lenger men kan det ialefall overleve
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
|
ville avlivet stakkaren :/
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Du bør skaffe deg en boks du kan legge de i når du skiffter i buret. Selv bruker jeg en 10 liters bøtte med en plastplate på toppen med noen luftehulll
|
![]() |
| Emner |
| pinnedyr, skadet |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| "Litt" skadet slange | Adriano | Helse og sykdommer hos reptiler | 15 | 22-11-2007 22:32 |
| tror min rosea er skadet? | Weds13 | Taranteller | 20 | 19-03-2007 21:07 |
| Skadet konge python. Hjelp!! | Løven31 | Boa og pyton | 5 | 13-03-2007 17:53 |
| Hjelp!! er skorpionen min skadet?? | Eggy | Skorpioner | 5 | 04-01-2006 17:16 |
| -HJEEELP!!! Skorpionen min er skadet:( | Miss_Loca | Skorpioner | 13 | 09-06-2005 14:02 |