"
Gammel 11-12-2007, 08:31   #1
Reptilfreak

wollf sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 14
Standard mistet en fot

vokser den tilbake? når legger de egg?
wollf er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 11-12-2007, 08:36   #2
Reptilfreak

E.Spider sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Oslo
Alder: 17
Meldinger: 256
Standard mistet en fot

Ja det skjedde med en venn av meg og han sin var en G.Rosea. åssen art er det? som regel så går det fint men du skal være litt obs!! etter 2 hamskifter tror jeg den foten har kommet tilbake!
Svar med sitat
Gammel 11-12-2007, 08:45   #3
Reptilfreak

duefjes sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
Meldinger: 2,011
Standard mistet en fot

men vis pinnedyret er voksen da vill ikke benet vokse ut igjen, men så lenge den har noen ham igjen vil benet komme tilbake å bli i normal størelse

det skjede vertfal med mine pinnedyr vitamesiske eller hva de het
Svar med sitat
Gammel 11-12-2007, 09:19   #4
Senior Member

Katrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 762
Standard Re: mistet en fot

Sitat:
Opprinnelig postet av E.Spider
Ja det skjedde med en venn av meg og han sin var en G.Rosea. åssen art er det? som regel så går det fint men du skal være litt obs!! etter 2 hamskifter tror jeg den foten har kommet tilbake!
Hvis du ser hvilket forum tråden ligger de, så er det i pinnedyrforumet...

Men joda, pinnedyrføtter vokser også ut igjen, hvis ikke pinnedyret er utvokst. Det tar bare noen få hambytter før hele foten er tilbake. Uansett klarer de seg bra med en fot. De har tross alt 5 til...
Katrine er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 11-12-2007, 10:18   #5
Reptilfreak

Miri sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 235
Standard mistet en fot

Kanskje litt lurt å lage en overskrift som er litt mer beskrivende?
The only constant is change
Miri er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-12-2007, 10:50   #6
Senior Member

Katrine sin avatar

Standard mistet en fot

Synes tittelen var grei jeg. Man trenger likke å skrive "pinnedyr som har mistet en fot" når tråden ligger i pinnedyrforumet. Hvis bare folk gidder lese hvilket forum trådene ligger i før de svarer, hadde vi sluppet mye forvirring.

Uansett, om tittelen er grei eller ikke, er en digresjon, og slike skal vi holde oss borte fra
Katrine er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-12-2007, 10:54   #7
Reptilfreak

gabonviper sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
Meldinger: 673

Sitat:
Opprinnelig postet av Katrine
Synes tittelen var grei jeg. Man trenger likke å skrive "pinnedyr som har mistet en fot" når tråden ligger i pinnedyrforumet. Hvis bare folk gidder lese hvilket forum trådene ligger i før de svarer, hadde vi sluppet mye forvirring.

Uansett, om tittelen er grei eller ikke, er en digresjon, og slike skal vi holde oss borte fra
beklager så mye for offtopiken her men den ligger på forsiden. og det er jo en grunn til at innleggene kommer på forsiden. man blir jo litt nyskjerig jeg gjorde akkuratt det samme!
Svar med sitat
Gammel 11-12-2007, 11:04   #8
Senior Member

Katrine sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av gabonviper
beklager så mye for offtopiken her men den ligger på forsiden. og det er jo en grunn til at innleggene kommer på forsiden. man blir jo litt nyskjerig jeg gjorde akkuratt det samme!
Alle nye innlegg havner på forsiden. Men når man åpner innlegget er det jo en idè å sjekke hvilket forum posten ligger i... det skjer skremmende ofte at folk gir eddis-svar på alle mulige andre dyr. Har til og med sett at folk har gitt eddis-svar i tråder som handler om slanger. Og i det tilfellet gikk det til og med TYDELIG frem fra hovedinnlegget hva slags dyr det var snakk om.

Oh, well. Back to topic... før jeg får kjeft av en mod eller to selv
Katrine er offline  
Svar med sitat
Gammel 18-12-2007, 15:29   #9
Member

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 39
Standard

trodde rosea var en tarrantell, uansett så gror benet ut igjen skjedde med meg også...han fikk automatisk navnet nyquist
Svar med sitat
Svar

Emner
fot, mistet

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hjelp - kneleren min har mistet bakbeina EirikAK Knelere 16 13-12-2007 21:13
mistet 13 slanger latina Småprat 7 28-03-2007 17:17
keiseren min har mistet den eine foten sin skorpion Skorpioner 6 22-10-2006 08:39
Mistet beinet sainten Pinnedyr 8 10-05-2006 05:45

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 05:46.