| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
ER de svarte prikkene på sitronmelissen bare pinnedyrenes avføring? takker for svar
![]() (ps. er på feri, på dette skrives på mobil
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Jeg vil anta det
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
HEI! har noen spørsmål til... i terradt er det nå begynt å komme sånne sommerfugl larver, har mose i terraet som var i fryseren i en halv time først: hvor kommer larvene fra, og er de skadelig for pinnedyrene? (sånne med hår på) og all bajsen, kan jeg skrukketroll inni der som nedbrytere? el, hvor ofte må det renses? mvh. Olliw
|
|
|
#4 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
en halv time må jeg si er lit litte .jeg pleier gjerne og ha de i frysern i 1-2 dager
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
DØR IKKE MOSEN DA?
|
|
|
#6 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
|
|
|
|
#7 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
|
Sitat:
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Noen som kan svare på det andre?
HEI! har noen spørsmål til... i terradt er det nå begynt å komme sånne sommerfugl larver, har mose i terraet som var i fryseren i en halv time først: hvor kommer larvene fra, og er de skadelig for pinnedyrene? (sånne med hår på) og all bajsen, kan jeg skrukketroll inni der som nedbrytere? el, hvor ofte må det renses? mvh. Olliw
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Alså, nå har jeg chattet med en svenske og han sier at sitronmelisse er livsfarlig for pinnedyr!!
ne dom ska ha salad eller persilja.. sitronmelisse kan dom dö utav ..: Olliw :.. sier: hæ? ..: Olliw :.. sier: Det har ikke jeg hørt FÄLGÖRA STÃ…LT SKÃ…NING sier: ok ..: Olliw :.. sier: alle her sier at sitronmelisse skal være hovedfor! ..: Olliw :.. sier: Hvorfor? FÄLGÖRA STÃ…LT SKÃ…NING sier: nä det stämmer inte..persilja ska det vara.. det har jag fått höra sen jag var 8 år gammal ..: Olliw :.. sier: Hvorfor er sitronmelisse farlig? ..: Olliw :.. sier: Fordi de er sprøytet? FÄLGÖRA STÃ…LT SKÃ…NING sier: det är en ört dom ska inte ha starka växter"krydor" Olliw er meg, og Falgora er svensken.. Er det sant?
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Telemark
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| hos, pinnedyrene, prikker, sitronmelisse, svarte |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skorpion med prikker | zoonomi | Skorpioner | 12 | 11-09-2008 22:49 |
| hvordan ser eggene til pinnedyrene ut? | scorpiongirl | Pinnedyr | 2 | 30-04-2008 16:57 |
| Hvordan vet jeg hvor mange prikker jeg har? | Nero | Hjelp! | 6 | 03-02-2008 00:08 |
| Torv fra taket;)+ sitronmelisse:) | lazor | Terrarier | 1 | 16-10-2007 20:34 |