| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Hei!
Jeg driver å gjør klart et terra på 140*60*60 til mine indiske pinne- egg, og noen spørsmål har dukket opp underveis... Her er terrariet: (tatt med mobil) ![]() Har et spørsmål: ![]() ![]() Synes dere jeg skal ha den planka øverst i front, eller ikke? Det er av tre, så må bruke membran- greier: Skal jeg bruke denne: http://www.jernia.no/page?id=1053&key=77151 eller denne? http://www.jernia.no/page?id=1053&key=77142 Terraet er litt mørkt, men går det hvis jeg fester en downlight mitt i taket med minst mulig watt? (bare for å lyse opp) Den blir varm den spotten.... skjønner pinnedyrene at de ikke skal grille seg selv, eller må jeg ha noe rundt, så de ikke blir grillmat, i såfall hva? Vet hva de kan spise: bringebær blader, bjørkeblader, sitronmelisse, roseblader.... Men kan de spise ting som: Basilikum, gressløk, peppermynte, persille, og ellers alt vi spiser av bladr, urter, salatblader, kålblader? Jeg skal bruke noe husfix inni dær, må jeg ha noe epoxy greier uttapå da? I såfall, hva? Her er pinnedyr egga nå for tiden: ![]() De ligger på denne barkbiten: ![]() Håper de klekker snart Takker for svar. MVH: Olliw
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Bruker du husfix, trenger du ikke epoxy utenpå, men du kan f.eks male det i ønsket farge da husfix har kjedelig grå farge.
![]() Mvh Robin
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Sitat:
Men da er det avklart, takk _Nagash_
|
|
![]() |
| Emner |
| driver, forbreder, pinnedyr, terra, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva driver slangen min på med? | neED2k | Helse og sykdommer hos reptiler | 1 | 27-10-2007 03:12 |
| Nytt terra! Og pinnedyr bilder | Olliw | Småprat | 3 | 24-09-2007 20:44 |
| Gjør klart terra til pinnedyr. | Olliw | Terrarier | 1 | 10-06-2007 09:43 |