"
Gammel 31-01-2012, 09:23   #1
Reptilfreak

Mia99 sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Sted: Sarpsborg
Meldinger: 28
Standard Dette er for en venn..

Heisann! Vennen min ønsker å kjøpe vandrende blad om noen har det for salg?. Hun har tidligere hatt eller hun har rundt 90 pinnedyr nå så hun har flere terrarier.. Ja så vis noen har noe slikt (bladdyr) så hadde vi blitt veldig takknemlige MVH Mia!..
Mia99 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 31-01-2012, 16:08   #2
Reptilfreak

christoffer90 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
Meldinger: 809
Blog Entries: 5
Standard

legg denne på kjøp/salg, så kanskje noen som selger ser annonsen din
Svar med sitat
Gammel 31-01-2012, 16:15   #3
Reptilfreak

Reptilfan sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Sted: Bergen
Alder: 10
Meldinger: 44
Standard

Ja det kan være lurt.
Men husk: det er ikke øgle og det passer ikke så godt inn i dette forumet men det finnes en fisk som heter baldfisk som ligner veldig på et blad men den må ha levendefor å jakte på som småfisk og mygglarver, den spiser ikke melormer og div land dyr som jeg vet. søk på akvaforum også når du er på akvaforum søker du på bladfisk så finner du den. Send en personlig melding til meg hvis du lurer på noe.
Reptilfan er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 31-01-2012, 16:24   #4
Reptilfreak

christoffer90 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
Meldinger: 809
Blog Entries: 5
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Reptilfan Vis post
Ja det kan være lurt.
Men husk: det er ikke øgle og det passer ikke så godt inn i dette forumet men det finnes en fisk som heter baldfisk som ligner veldig på et blad men den må ha levendefor å jakte på som småfisk og mygglarver, den spiser ikke melormer og div land dyr som jeg vet. søk på akvaforum også når du er på akvaforum søker du på bladfisk så finner du den. Send en personlig melding til meg hvis du lurer på noe.
dette forumet er for herptiler og insekter. (denne er til og med postet i ''insekter - pinnedyr''.
i tillegg har vi underforum for alt av andre dyr.

så dette forumet passer helt fint.
Svar med sitat
Gammel 31-01-2012, 18:47   #5
Reptilfreak

Tony sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
Meldinger: 1,107
Blog Entries: 14
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Reptilfan Vis post
Ja det kan være lurt.
er vel et blad dyr hun snakker om, ikke en fisk.. og som sagt her, så er dette et forum for insekter også, men fisk som du snakker om, er vel heller dårlig med her inne.

flott at du vil være behjelpelig og svarer på tråder, men om du ikke vet noe om det tråden handler om, så bør du kanskje la tråden stå urørt så de som har peiling kan svare?
Svar med sitat
Følgende 2 medlemmer liker Tony sitt innlegg:
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
En venn til Frank? Frankegutten Skilpadder 3 03-09-2011 17:34
Min skjeggete venn(inne) norwegianking Agamer 21 06-07-2010 22:20
Min leopard gekko ønsker seg en venn:) Augina Småprat 2 08-01-2010 10:43
En venn Rask Andre øgler 13 01-08-2009 00:19
Damon diadema - vår amblypygiske venn Thor Håkonsen Fotoforum 4 04-10-2008 22:09

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 05:23.