| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
Sted: Hamrane 13,
5563 Førresfjorden
Rogaland
Alder: 26
|
jeg skal rydde opp i terrariet, så lurer jeg på om hva som er best av jord og torv som jeg kan legge i bunden.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Du er nødt å slutte å lage nye tråder for hvert spørsmål om samme arten.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Ja, men du burde holde deg til én enkelt tråd når det er snakk med samme arten. Du kan kalle den "Spørsmål om Pinnedyr" eller noe sånt. Så slipper du å poste 8 forskjellige topics og vi slipper å åpne 8 forskjellige for å svare deg på det du lurer på.
Er ikke sint, jeg bare sier det fordi det er litt kjipt når forumet blir nedrent i topics fra samme person om samme dyret ;P
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Som sagt over her, er det ikke så veldig nøye hva du bruker som substrat, bare det er ugjødslet. Bruk mengde avhengig av art, de skal ha alt fra 5 til 10 cm jord avhengig av hvordan de legger egg.
Ellers er det et godt råd Christoffer gav deg - lag en tråd om nettopp din art hvor du stiller spørsmål om den arten. Flere vil svare velvillig, du får flere bekreftende svar og det blir alt i alt triveligere å være her inne.
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| jord, pinnedyr, torv |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mangel på tiur-torv/natur-torv? | Devilizer | Utstyr | 5 | 03-02-2011 20:44 |
| Pinnedyrene biter hverandre | Sour | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 7 | 12-01-2010 18:09 |
| Når er pinnedyrene mine kjønnsmodne? | monjoh | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 3 | 26-03-2009 17:16 |
| hvordan ser eggene til pinnedyrene ut? | scorpiongirl | Pinnedyr | 2 | 30-04-2008 16:57 |
| tiur torv eller bark? | findus | Taranteller | 3 | 05-04-2008 09:46 |