| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 15
|
Nå får jeg sjansen til og dra på plantasjen som kanskje skjer 2 ganger i året, og jeg lurer på hva Peruphasma schultei`s hoved matplante er?? (så jeg ikke kjøper noe dem ikke liker
)Har hørt om Liguster, syrin, rododendoron, eukalyptus, oliven tre.. Men hvem av dem er hoved matplanten som blir gitt i fangenskap??? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
Slik jeg ser det er liguster og syrin det mest brukte i Norge. Fordelen med liguster er at det har grønne blader året rundt (hvis temperaturen ikke er -15 grader i flere uker slik som i januar i år...)
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Men får du kjøpt liguster på plantasjen???...........................
Jeg bor der det er 20- |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Sitat:
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: oslo
|
Jeg forer mine med syrin, men bor i oslo der det er mye av det. De spiser også eføy har jeg hørt.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Fant ikke noe annet en Eukalyptus, håper de liker det, ellers blir det oslo tur på lørdag..........
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Peruphasma matplante | Parabuthus | Pinnedyr | 7 | 31-10-2011 21:54 |
| E.T Matplante | Baini | Pinnedyr | 7 | 18-11-2009 15:44 |
| Stor matplante til Vandrende blader? | Viridovipera | Pinnedyr | 4 | 04-10-2009 15:05 |
| Karse som matplante til pinnedyr ?? | Galil | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 7 | 19-04-2009 19:20 |