| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Oslo
|
På søndag kjøpte jeg et nytt terra
jeg kjøpte et 45-45-45. Jeg ante ikke hvor stort det var. Så når jeg fikk den ut av esken så jeg hvor stort det var. Jeg fikk lov til å beholde det av pappa på en betingelse at begge pinnedyr artene mine skulle bo i det ellers hadde jeg ikke plass på rommet. Så nå bor mine 2 e.t og mine 10 vietnamske nymfer i samme terra Tilnå ser det ut som begge artene trives med hverandre hvis det går helt fint sammen videre vurderer jeg å skaffe meg noen calactrarer (husker ikke hvordan det skrives) slik at jeg også har noen på bakken bilder av terra kommer etter hvert men det er midt i tentamens tiden så er litt opptat fortidenInnredningen i terra er jeg ganske fornøyd med ![]() Oftopic er det noen her på forumet som spiller black ops på ps3?
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Østfold
Alder: 15
Meldinger: 280
|
Sitat:
![]() Haha jeg spiller black ops
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
Du kan også ha et Eurycantha calcarata par i det terraet. Når du har flere arter i et terra, må du ikke ha mange av hver art.
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Oi det var bra å høre
har 10 vietnamske nymfer og en voksen (en døde forje uke er det for mange? Regner med at den voksene viet.. Er snart død hvilken platform spiller du på?
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Hei leste litt om Eurycantha calcarata og der stod det at de også kunne spise flere planter en det som stod så spiser de sitronmelisser? Og er terra mitt stort nok til et par og de andre artene?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Noen som vet om det er passe?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
I 45*45*45 terraet vil jeg si at det er passe med 2 voksne par Eurycantha calcarata, 2 voksne par Extatosoma tiaratum og ca 10 voksne Medauroidea extradentata.
Pass på å ha noen huler eller andre gjemmeplasser på bakken til Eurycantha calcarata (Feks Exo Terra hule XL)
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
I know har alerede en tretubbe
takk for svar spiser de sitronmelisser?
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Hei som sakt skulle jeg legge ut bilder så her kommer de
forste gang jeg legger ut bilder på forumet så krysser fingerne for at jeg har nok hjerne kapasitet til å få det til![]()
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| nytt terra/aqaurium i går :) | Androctonus | Terrarier | 58 | 06-12-2010 11:42 |
| Nytt terra til fattailene :) | Soli | Prosjektplaner | 17 | 23-06-2009 20:28 |
| Nytt terra | myraas | Terrarier | 10 | 24-12-2007 14:08 |
| Nytt terra og nye dyr | Kristian262 | Terrarier | 10 | 10-09-2007 17:11 |
| nytt terra | general_maximus | Terrarier | 12 | 07-09-2007 23:54 |