| Pinnedyr Her diskuterer vi pinnedyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
|
Når jeg var rundt 8-9år, hadde jeg pinnedyr, men viste desverre ikke noe om det, og det ble fort ca. 400pinnedyr i terrariumet mitt, og ja, var liten.
Nå skal jeg prøve igjen, men nå skal jeg vite noe om pinnedyr, jeg har lyst på Vietnamsk annanpinne(?). Hva skal jeg ha i bunnen av buret/terrariumet(brukte bark når jeg var mindre)? Står på internett at man kan ha en skål med steiner&vann nederst i buret, burde jeg det? Og hva spiser Vietnamsk annanpinne? Tar imot annen fakta med et smil
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Oslo
|
Disse trenger ikke vann skå men du skal sprute vann i terra hverdag med en spruteflaske. Vietnamske og indiske er bra nybegynnerarter. De spiser sitronmelisser bringebærblader bjørnebærblader salat.
Bare spør hvis du trenger mer info
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
|
Takk
Hva bruker du å ha i bunnen? Hvordan får man tak i 'lianer'(som ikke er farlig for dem) ? Hva bør jeg ha inne i terrariumet(vet kvister |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
Det er ikke vits å ha lianer i pinnedyrterra. Det holder med greiner med blader av de typene pinnedyret spiser av.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Endring av tidligere Poster. | Eggy | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 7 | 11-06-2009 22:13 |